اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

نیر قطب گردشگری استان اردبیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نیر گفت: با اجرای سیاست‌های گسترش زمینه‌های گردشگری و توریستی نیر این شهرستان قطب بزرگ صنعت توریسم در اردبیل می‌شود.

نیر قطب گردشگری استان اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات گردشگری نیر با محوریت احداث پروژه کمپینگ منطقه توریستی نوالار اظهار داشت: با هدف افزایش سطح و میزان گردشگری در نیر تلاش‌های گسترده‌‌ای آغاز شده که امیدواریم این تلاش‌ها با حمایت‌های جدی مسئولان به سرمنزل مقصود برسد.

وی با بیان اینکه نیر پیشانی گردشگری استان است، افزود: این شهرستان با داشتن منطقه زیبا و بکر بولاغلار توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری استان را دارد و انتظار ما از مسئولان رسیدگی به این امر و توجه ویژه به اعتبارات بخش گردشگری است.

این مسئول با بیان اینکه با جدیت‌های لازم کمپ منطقه توریستی نوالار نیر احداث می شود، ابراز داشت: این کمپ در کنار منطقه گردشگری بولاغلار، قرمزی‌کورپی و منطقه کورعباسلو زمینه‌های فراوانی را برای تغییر چهره گردشگری نیر فراهم کرده است.

عباداللهی با اشاره به طرح‌های فرهنگی و گردشگری در حال احداث این منطقه تصریح کرد: برای احداث این کمپینگ در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع 550 میلیون ریال هزینه می‌شود.

فرماندار نیر گفت: در این منطقه زیبا 12 آلاچیق 300 مترمربعی ایجاد می‌شود و در کنار آن جدول‌گذاری و پازل‌بندی پیاده‌روها نیز اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه به توسعه فضای سبز در این منطقه اشاره کرد و افزود: این کمپینگ طی یک ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباداللهی در پایان سخنان خود بر لزوم تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان قبل از آغاز طرح های جدید تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول