اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت ابرکوه:

5 رسته صنفی به اصناف ابرکوه اضافه شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت ابرکوه از افزوده شدن پنج رسته صنفی به اصناف ابرکوه خبر داد.

5 رسته صنفی به اصناف ابرکوه اضافه شد

سید مسعود میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: کمیسیون نظارت شهرستان ابرکوه در جلسات سال پیش خود ایجاد رسته صنفی تایپ و تکثیر، تعویض و تعمیر اگزوز، آپاراتی و ایجاد دو رسته صنفی خرده فروشی تصفیه آب و آشپزخانه را مصوب کرد.

وی افزود: در سال گذشته و با هماهنگی‌های صورت گرفته، 9 جلسه کمیسیون نظارت به منظور رفع مشکلات صنفی در ابرکوه تشکیل شد.

میرحسینی با بیان برخی از مصوبات این کمیسیون عنوان کرد: جلوگیری از پلمپ واحدهای صنفی کانون تبلیغاتی تا اطلاع ثانوی، درج نشان دقیق واحد صنفی در پروانه کسب همچنین تصویب ترازنامه مالی سال 89 تعدادی از این مصوبات بود.

وی افزود: تصویب صدور پروانه کسب الکترونیکی توسط اتحادیه‌های صنفی شهرستان ابرکوه، بررسی و تصویب قیمت پیشنهادی اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی، ایجاد استعلام صدور پروانه کسب بر اساس فرمت‌های یکنواخت و تصویب نرخ دستمزد جوشکاری، آلومینیوم و کابینت‌سازی نیز از دیگر مصوبات این کمیسیون بود.

وی خاطرنشان کرد: نرخ‌گذاری برخی از خدمات و تعیین مبلغ برای صدور و تمدید پروانه کسب برخی از صنوف از دیگر اقدامات انجام شده است.

میرحسینی یادآور شد: این کمیسیون همچنین پیش‌بینی بودجه سال 91مجمع امور صنفی و حسابرسی از مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های شهرستان توسط شرکت حسابرسی و پرداخت حقوق هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی را نیز در دستور کار خود قرار داد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول