اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان:

مشکل وثیقه خرید علوفه دام در سمنان رفع شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان از رفع مشکل وثیقه برای خرید علوفه دام با چک و سفته در این استان خبر داد.

مشکل وثیقه خرید علوفه دام در سمنان رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در جلسه‏ای با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتحادیه‏های دامداران استان، گاوداران شیری و کارخانه‏های شیر و محصولات لبنی، مسائل و مشکلات گاوداران، تأمین علوفه ارزان و عرضه شیر با قیمت مصوب اخیر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بررسی شد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان در این نشست از رفع مشکل وثیقه برای خرید علوفه با چک و سفته در این استان خبر داد.

حسن حاجی‏ابراهیمی افزود: خرید مرحله‏ای تولیدکنندگان با توجه به نقدینگی آنها نیز در این راستا در استان سمنان اجرایی می‏شود.

وی رفع مشکل انبار ذخیره علوفه در استان سمنان را یکی از مهم‏ترین اقدامات انجام شده برای حمل و توزیع علوفه تخصیصی بیان کرد.

در این جلسه، اتحادیه‏های دامداران، گاوداران شیری و صاحبان کارخانه‏های شیر و محصولات لبنی به مواردی از جمله مشکل نقدینگی برای خرید علوفه، مستمر بودن تأمین علوفه با قیمت مناسب و تأمین اقلام دیگری از علوفه مورد نیاز اشاره کردند.

آنها هم‌چنین مشکل برگشت پول شیر از کارخانه‏ها در مدت یک هفته، کنترل قیمت نهاده‏ها و تنظیم بازار و تعیین قیمت شیر به صورت منطقه‏ای و براساس اقلیم‏های مختلف را یادآور شدند.

اتحادیه‏های دامداران، گاوداران شیری و صاحبان کارخانه‏های شیر و محصولات لبنی استان سمنان هم‌چنین در زمینه منظور کردن نقطه نظرات خبرگان بخش کشاورزی در تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات از جمله شیر، تضمین آینده تولید با تأمین نهاده‏های مورد نیاز و قیمت مناسب، کنترل بازار بعد از دریافت شیر از دامداران، تزریق نقدینگی به بخش کشاورزی و ... مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول