اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران:

نتایج پژوهش‌های علوم دامی ایران در اصفهان ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران گفت: آخرین دستاوردهای نوین علمی دنیا در راستای ارتقای دانش علوم دامی و ارائه نتایج پژوهش‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف علوم دامی ایران در اصفهان مورد بحث قرار می‌گیرد.

نتایج پژوهش‌های علوم دامی ایران در اصفهان ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان http://janimalscience.blogfa.com/cat-20.aspx، سعید انصاری‌مهیاری با اشاره به استقبال گسترده و تقاضای تعداد بسیاری از دانشجویان، اساتید و محققان علوم دامی کشور مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنگره علوم دامی ایران اظهار داشت: مهلت دریافت مقاله برای شرکت در این کنگره تا 31 خردادماه جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: برگزاری پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان فرصت مناسبی است تا صاحب‌نظران، پژوهشگران، کارشناسان و فعالان صنعت دام و طیور کشور به تعامل، هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات پیرامون موضوعات تخصصی این حوزه بپردازند.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران، جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی بخش علوم دامی کشور و بررسی امکان استفاده از فناوری‌های نوین در راستای بهبود کمیت و کیفیت محصولات دامی را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره بیان داشت و اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سمپوزیوم‌های تخصصی در این کنگره ضمن تبیین مشکلات اساسی بخش‌های مختلف علوم دامی کشور، زمینه‌ساز ارتقای مهارت‌های عملی شرکت کنندگان شود.

وی اضافه کرد: محورهای اصلی مورد بررسی در پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران، ژنتیک و اصلاح‌ نژاد، تغذیه طیور، تغذیه نشخوارکنندگان، فیزیولوژی دام و طیور و مدیریت زنبورعسل و کرم ابریشم از جمله مهم‌ترین محورهای ارائه مقالات در این کنگره است.

انصاری با اشاره به برنامه‌های آموزشی جنبی در نظر گرفته شده در این کنگره، برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعاتی چون "کشت دو سویه پیوسته در مطالعات تغذیه نشخوارکنندگان"، "استخراج DNA ژنومیک و کاربرد روش‌های ژنومیکی در علوم دامی" و "روش‌های تجزیه آماری اطلاعات به کمک رویه MIXED" را از جمله این کارگاه‌ها است.

وی گفت: شرکت کنندگان در این کنگره می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاهی که به همین منظور برگزار می‌شود از امکانات تحقیقاتی و مزرعه‌ای دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز دامداری‌های نمونه استان بازدید کند.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های جنبی پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران است.

وی در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در این کنگره و نیز ارسال مقالات خود، می‌توانند حداکثر تا پایان خردادماه جاری به وب‌سایت http://iransas-congress.com مراجعه کنند.

انصاری ادامه داد: پنجمین کنگره ملی علوم دامی ایران 8 و 9 شهریورماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول