اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

اعزام مبلغان در همدان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اعزام مبلغان در استان همدان امسال افزایش می‌یابد.

اعزام مبلغان در همدان افزایش می‌یابد

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه برنامه‌های سازمان تبلیغات در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تدوین شده است، اظهار داشت: این برنامه‌ها از اوایل اردیبهشت ماه برای ابلاغ و تصویب به سازمان مرکزی ارجاع داده شده و همه آنها به تصویب رسیده است.

وی به برنامه‌های سخت‌افزاری در سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: در پروژه‌های فرهنگی و تبلیغی فعالیت‌ها ادامه دارد و بیشتر برنامه‌ها در این محور است که 15 پروژه فرهنگی و تبلیغی در کل استان فعال است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان پروژه‌های فرهنگی را شامل نهضت قرآن‌آموزی، دوره‌های عمومی قرآن، دوره‌های تخصصی قرآن، آموزش هیئت‌های مذهبی، آموزش مداحی و ساماندهی مداحان و مبلغان دینی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان طی برنامه پنج ساله توانسته در ساخت خانه‌های عالم رکود خوبی را در کشور به ثبت برساند، افزود: 120 خانه عالم در استان ساخته شده که در بیشتر آنها روحانی مستقر است.

آزادیخواه اذعان داشت: اولویت ما برای ساخت خانه‌های عالم در روستاهای بزرگتر است و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک در اکثر روستاها ساخت خانه عالم را داشته باشیم.

وی در ادامه به برنامه‌های نرم‌افزاری در سازمان تبلیغات استان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های ما در سال 91 با 58 برنامه نرم‌افزاری شروع می‌شود که مهمترین آن اعزام مبلغ است و در این خصوص در اعزام مبلغ، سال 89 در کشور رتبه سوم را داشته‌ایم که قصد داریم امسال این رتبه را به جایگاه بالاتر ارتقا دهیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان همدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته اعزام مبلغان در استان 4 هزار و 500 مورد بوده که امسال با برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده این رقم به 5 هزار نفر خواهد رسید که یک آمار حجیم و بی‌نظیر است.

وی در پایان خاطرشان کرد: دیگر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، شامل کلاس‌های آموزشی، گفتمان‌هاست که در حجم گسترده‌تری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول