اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

1200 مددجوی کهگیلویه‌ای وام کارگشایی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه گفت: بیش از یک هزار و 164 فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 950 میلیون ریال به نیازمندان زیر پوشش پرداخت شد.

1200 مددجوی کهگیلویه‌ای وام کارگشایی دریافت کردند

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اعطای وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی به افراد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: به تمامی افرادی که دارای مشکلات مالی حاد بوده‌اند و به کمیته امداد مراجعه کرده، به صورت فوری وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت کردیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه میزان این وام‌ها را 5 میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی اعلام کرد و گفت: این وام‌ها در محل کمیته امداد به مددجویان پرداخت می‌شود.

رحیمی‌نیا در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد یک هزار و 164 فقره وام با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 950 میلیون ریال به نیازمندان تحت پوشش پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های خاصی که انجام گرفته در سال جاری این روند را افزایش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: برای اجرای بهتر برنامه‌های کمیته امداد، چه از نظر کمی و چه کیفی حمایت همه‌جانبه خیرین و مردم شریف و نوعدوست لازم است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول