اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

7 پروژه فناوری اطلاعات در قم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: هفت پروژه فناوری اطلاعات مربوط به دستگاه‌های استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

7 پروژه فناوری اطلاعات در قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم بهره‌برداری از هفت پروژه فناوری اطلاعات با حضور استاندار، مدیران اجرایی استان قم و مؤسسات دولتی و خصوصی دستگاه‌های اجرایی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم سامانه الکترونیکی سلامت ایران مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، سامانه الکترونیکی ملک‌آوران بانک جامع اطلاعات املاک و مستغلات با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و سامانه الکترونیکی کتاب و محصولات فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه این مراسم معاون فناوری و اطلاعات وزارت کشور و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قم به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم بهره‌برداری از هفت پروژه فناوری اطلاعات حضور و در خصوص اهمیت آن در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به مردم سخنرانی کردند.

گفتنی است بخشی از امور زیرساختی این پروژه‌ها با همکاری بخش خصوصی طراحی شده است و میزان اعتبارات استانی برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول