اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه عرب تحرک فوری برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها در قدس را خواستار شد

خبرگزاری فارس: معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی تحرک جدی کشورهای عربی برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را خواستار شد.

اتحادیه عرب تحرک فوری برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها در قدس را خواستار شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری"فلسطین الیوم"، "محمد صبیح" از کشورهای عربی خواست تا در قبال دولت آمریکا و جامعه جهانی دست به تحرک جدی زده و پیام گروهی به جامعه جهانی ارائه کنند مبنی بر اینکه اعراب دیگر ادامه وضعیت رکود روند سازش و تداوم شهرک‌سازی را نمی‌پذیرند.

وی از اینکه دولت آمریکا از اتخاذ تصمیم جدی عاجز مانده است، ابراز تاسف کرده و افزود: اعراب برنامه‌های روشنی دارند و هر گونه مذاکراتی باید به تشکیل کشور فلسطین در مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس بیانجامد.

وی تصریح کرد: ابومازن وقتی که همه درها به رویش بسته شد نامه‌ای به "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل ارسال و موارد مربوط به روند سازش و مذاکرات را ذکر کرد اما پاسخ منفی از نتانیاهو دریافت کرد و این نشان می‌دهد که طرف اسرائیلی به روند سازش توجهی ندارد و از سوی دیگر از شهرک‌سازی و اختصاص مبالغ زیاد برای طرح‌های خود و توسعه شهرک‌سازی در قدس حمایت می‌کند.

صبیح همچنین تاکید کرد که عباس به زودی گزارش مفصلی را به کمیته وزارتی پیگیری طرح صلح عربی که قرار است شنبه آینده در دوحه نشستی را تشکیل دهد، ارائه می‌کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول