اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عباس: نامه‌نگاری با نتانیاهو به بن‌بست رسید

خبرگزاری فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اذعان کرد که تبادل نامه با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره روند سازش به بن‌بست رسیده است.

عباس: نامه‌نگاری با نتانیاهو به بن‌بست رسید

به گزارش فارس، "محمود عباس" در مصاحبه با روزنامه لبنانی"النهار" گفت که تبادل نامه با "بنیامین نتانیاهو" به بن‌بست رسیده است و وی منتظر تحرک آمریکا در این زمینه است و در نهایت نیز برای دستیابی به کرسی کشور فلسطین به سازمان ملل مراجعه خواهد کرد.

وی همچنین گفت: آنچه آشتی با حماس را به تعویق می‌اندازد عدم اجرای آمارگیری جدید در غزه است که فرصت‌هایی را برای برگزاری انتخابات جدید فلسطین به دست می‌دهد و این امر نیز به دلیل ترس حماس از کاهش قدرت خود در این انتخابات است.

این اظهارات عباس در حالی است که اوایل هفته جاری هیئت‌های فتح و حماس در قاهره با یکدیگر دیدار و توافقنامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن از یکشنبه هفته آینده فعالیت کمیته مرکزی انتخابات در غزه آغاز می‌شود و همزمان با آن نیز رایزنی‌ها برای تشکیل دولت توافق ملی به ریاست عباس شروع خواهد شد.

عباس همچنین اظهار داشت که سلاح فلسطینیان در لبنان "غیرقانونی" است و ما خواهان وجود سلاح نه در داخل اردوگاه‌ها و نه خارج از آن نیستیم بلکه فلسطینیان تحت حمایت دولت و ارتش لبنان هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول