اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عریقات: با وجود دولت نتانیاهو صلح با اسرائیل حاصل نخواهد شد

خبرگزاری فارس: مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب طرح جدید حمایت از توسعه شهرک‌سازی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

عریقات: با وجود دولت نتانیاهو صلح با اسرائیل حاصل نخواهد شد

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، "صائب عریقات" تصویب قانون جدید معافیت از مالیات در صورت کمک به سازمان‌های فعال در زمینه شهرک‌سازی اسرائیل را محکوم و تاکید کرد که با وجود دولت"بنیامین نتانیاهو" صلح با این رژیم محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت اسرائیل همچنان به اتخاذ طرح‌هایی برای توسعه روند شهرک‌سازی در کرانه باختری که می‌تواند به ایجاد مانع در برابر روند صلح منطقه منجر شود، ادامه می‌دهد.

عریقات افزود: اسرائیل با این طرح‌ها شهرک‌سازی و شهرک‌ها را انتخاب کرده است نه صلح با فلسطینیان.

وی افزود: ما اسرائیل را مسئول کامل فروپاشی صلح در منطقه می‌دانیم و می‌گوئیم که در سایه وجود دولت دولت شهرک‌سازی اسرائیل صلح وجود نخواهد داشت.

کنست رژیم صهیونیستی شب گذشته قانون معافیت از پرداخت مالیات را برای کسانی که به سازمان‌های شهرک‌سازی کمک مالی می‌کنند، تصویب کرد.

به موجب این قانون کسانی که از فعالیت‌های شهرک‌سازی حمایت مالی بعمل می‌آورند به نسبت 35 درصد از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

جریان معارض کنست تاکید کرد که هدف از تصویب این قانون تشویق به شهرک‌سازی در مناطق فلسطینی است و "الکین" عضو کنست نیز از تصویب این قانون در راستای حمایت از شهرک‌سازی اسرائیل ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول