اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور عنوان کرد

استان قم الگوی فناوری الکترونیک در کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی وزیر کشور گفت: استان قم با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مناسب اطلاعاتی توانسته است، رتبه نخست فناوری اطلاعات را کسب کند.

استان قم الگوی فناوری الکترونیک در کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم یحیی محمودزاده ظهر امروز در ارتباط مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس با مراسم بهره‌برداری از هفت پروژه فناوری اطلاعات استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد گفت: دولت دهم به عنوان نخستین دولت الکترونیک توانسته است برای توسعه و گسترش فناوری اطلاعات گام‌های مؤثری را در پیشبرد برنامه پنجم در کشور بردارد.

وی افزود: فناوری اطلاعات موجب شده است تا مدیران در تمام حوزه‌ها گام‌های بلندی را در راستای تحقق اهداف نظام بردارند.

محمودزاده ادامه داد: راه‌اندازی سامانه قبوض الکترونیک، ایجاد سامانه رصد ادارات در دولت الکترونیک، واگذاری وظایف دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت، راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی از دیگر اقدامات مثبت دولت دهم برای توسعه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات الکترونیک به مردم است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور اقتصادی وزیر کشور اظهار داشت:‌ برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس نهم در 10 درصد حوزه‌های انتخابیه کشور نیز از جمله مزایای استفاده فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

وی استان قم را دارای ظرفیت‌های مناسب برای ارتقاء فناوری اطلاعات دانست و گفت: استان قم توانسته است به عنوان نخستین استان کشور در بین دیگر استان‌ها به عنوان الگو مطرح شود چرا که استان قم دارای امکانات زیرساختی مطلوب و مدیران توانمند است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول