اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال امام خمینی

عصر شعر در سوگ خورشید در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، عصر شعر در سوگ خورشید در شهرکرد برگزار می‌شود.

عصر شعر در سوگ خورشید در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی تبلیغی بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیت والایی است که توجه جهانیان را با شیوه عملی خود در ابعاد علمی، سیاسی و عرفانی به خود معطوف کردند.

وی اندیشه‌های امام خمینی (ره) را منشأ بیداری اسلامی در جهان دانست و افزود: بیداری اسلامی مرهون اقدامات و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) است.

گنجی بر ضرورت تهیه و اجرای برنامه‌های پرمحتوای فرهنگی در این استان تاکید کرد و گفت: امسال مراسم ارتحال حضرت امام (ره) باید با ویژگی‌های خاص خود و در تقارن با ولادت امام علی (ع) در بهترین نحو در استان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه‌های این اداره همزمان با سالروز بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: برگزاری عصر شعر در سوگ خورشید، اهدای کتاب وصیتنامه امام خمینی (ره) به زائرین و برپایی پنج نمایشگاه در نگارخانه‌های استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها در ایام سوگواری ارتحال امام (ره) است.

گنجی ادامه داد: برپایی کارگاه خوشنویسی اشعار عرفانی حضرت امام (ره)، چاپ آثار هنرمندان شاعر در خصوص ارتحال امام (ره)، تهیه مستند "به خورشید بسپارید"، مسابقه فرهنگی 14 نکته از وصیتنامه امام خمینی (ره)، مسابقه فرهنگی امام خمینی (ره) و جوانان، برپایی نمایشگاهی از کتب آثار امام خمینی (ره)، تهیه نرم‌افزار "معمار کبیر" و برگزاری جلسات ختم قرآن از دیگر این برنامه‌هاست.

وی تاکید کرد: برای هرچه پربارتر شدن برنامه‌های فرهنگی ویژه ارتحال امام خمینی (ره) با تهیه فرمی تمام برنامه‌های تبلیغی کمیته فرهنگی ارزیابی خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول