اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه هنوز به شکل رسمی وارد فصل نقل و انتقالات نشدیم از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

حسین بغلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوتبالی سخت در لیگ برتر، تنها به استراحت پرداخته و خیلی به مسائل فوتبالی فکر نمی‌کنم.

وی افزود: تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بازگشت سرمربی مجموعه از تعطیلات از روز بیست و سوم خرداد‌ماه آغاز می‌شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با وجود اینکه به زمان برگزاری تمرینات نزدیک می‌شویم هنوز هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه صنعت نفت در خصوص فصل جدید با من صحبتی نداشته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت ماندگاری‌اش در تیم فوتبال صنعت نفت خاطر نشان کرد: بدون تردید اولویت من برای بازی کردن در لیگ برتر تیمی است که از بچگی در آن توپ زده و به پیراهنش تعصب دارم.

بغلانی تصریح کرد: با وجود اینکه هنوز وارد بازار رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر نشدیم از دو تیم مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارم ولی اگر شرایط در صنعت نفت مهیا باشد به هیچ عنوان حاضر به جدایی از این تیم نمی‌شوم.

وی با ابراز خوشبینی نسبت به آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با توجه به ماندگاری کاستا در مجموعه و مدیریت خوبی که داریم می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی در لیگ بعدی فکر کنیم.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول