اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پرتغالی دیگر در صنعت نفت آبادان؛

ژوزه آلبرتو کاستا سرمربی صنعت نفت آبادان شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان از انتخاب ژوزه آلبرتو کاستا پرتغالی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

ژوزه آلبرتو کاستا سرمربی صنعت نفت آبادان شد
علیرضا خلیلی‌نیا لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: این سرمربی پرتغالی به مدت هفت سال چه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در تیم ملی پرتغال و چه پیش از آن در باشگاه‌های آمریکا، ژاپن و امارات دستیار کارلوس کیروش سرمربی فعلی تیم ملی بوده‌ است.
وی افزود: آلبرتو کاستا همچنین سرمربی‌گری تیم زیر 21 ساله‌های پرتغال را دهه 1990 به عهده داشته که بازیکنان سرشناسی همچون لوئیس فیگو و روی کاستا در آن بازی می‌کردند.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص سوابق دیگر سرمربی جدید این تیم ادامه داد: ژوزه آلبرتو کاستا در لیگ‌های برتر و دسته یک پرتغال نیز سال‌ها مربیگری کرده و علاوه بر آن مدتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک امارات نیز مشغول به‌کار بوده‌است.
خلیلی‌نیا در ادامه با اشاره به سابقه بازیگری این سرمربی تصریح کرد: آلبرتو کاستا در سال‌های 1978 تا 1983 به عنوان بازیکن در تیم ملی فوتبال پرتغال حضور داشت.
وی در پایان گفت: آخرین فعالیت سرمربی پرتغالی جدید صنعت نفت قبل از تصدی سمت جدید خود، مربی‌گری در آکادمی فوتبال باشگاه منچستر یونایتد انگلیس است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول