اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

دخالتی در انتقال بازیکنان آبادانی به فولاد ندارم

خبرگزاری فارس: هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ دخالتی در انتقال بازیکنان آبادانی به تیم فولاد خوزستان ندارم و تنها به فوتبال خودم فکر می‌کنم.

دخالتی در انتقال بازیکنان آبادانی به فولاد ندارم

طالب ریکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: قرارداد من با تیم فوتبال فولاد خوزستان دو سال و نیم بوده که بعد از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل، دو سال از آن باقی مانده است.

وی با ابراز رضایت از حضورش در تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: همه شرایط برای بازی کردن در تیم فوتبال فولاد مناسب بوده و مشکلات مدیریتی، فوتبالی و حاشیه‌ای در این مجموعه وجود ندارد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر از صنعت نفت آبادان جدا شده و به قرمزپوشان اهوازی ملحق شد، افزود: تغییر سرمربی خللی در کار ما ایجاد نکرده است و با توجه به اینکه سرمربی جدید شناختی روی بازیکنان ندارد باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بجنگیم.

وی خاطر نشان کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از روز شانزدهم خرداد‌ماه آغاز می‌شود.

ریکانی دخالتش در جذب بازیکنان آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را رد کرد و گفت: تنها به مسائل فوتبال خودم فکر می‌کنم و با وجود دوستی قدیمی که با بازیکنان آبادانی تیم‌های مختلف دارم به هیچ عنوان در پیوستن آنها به فولاد دخالتی نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: آرزوی هر آبادانی است که در تیم شهر خودش به میدان برود ولی شرایط در صنعت نفت به شکلی بود که مجبور به جدایی شدم و با توجه به قرارداد دو ساله با فولاد در حال حاضر نمی‌توانم به بازگشت به صنعت نفت فکر کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: اگر در لیگ پیش رو به صلا‌حدید سرمربی مجموعه در مقابل تیم صنعت نفت آبادان در ترکیب قرار بگیرم نهایت تلاشم را به کار می‌بندم و سعی می‌کنم همانند یک بازیکن حرفه‌ای در مقابل تیم سابقم بازی کنم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول