اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی:

حرکت در راستای اهداف انقلاب خشم دشمنان را برانگیخت

خبرگزاری فارس: مدیرکل پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تداوم حرکت در راستای اهداف انقلاب روز به روز به اقتدار و شکوه جمهوری اسلامی افزوده و موجب خشم دشمنان شده است.

حرکت در راستای اهداف انقلاب خشم دشمنان را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، میکائیل جمال‌پور پیش‌از‌ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان‌شرقی، بسیج را شجره طیبه و یادگاری از امام راحل (ره) و محل فعالیت جوانان پاک و صادق عنوان کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشورمان در زمینه‌های مختلف موفقیت کنونی کشورمان را در سایه الطاف الهی، رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: با تداوم حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی روز به روز به اقتدار و شکوه جمهوری اسلامی افزوده می‌شود که این موضوع موجب خشم دشمنان شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف در نتیجه رشادت‌های شهدا به‌دست آمده است.

مسلم اورنگی با اشاره به اینکه در عرصه قدرت و جنگ نرم مقام معظم رهبری مسئولیت اصلی را بر عهده دانشگاهیان گذاشته‌ و افسران این جنگ نرم را دانشجویان و فرماندهان آن را اساتید دانشگاه می‌دانند، اظهار کرد: این مسئولیت ما دانشگاهیان را به مراتب مهم‌تر و حساس‌تر می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی همچنین در این مراسم به تشکیل بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله «بسیج اساتید» اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این نهاد در کشور است که دانشگاهیان حضور در آن را از افتخارات خود می‌دانند.

علی عبادیان همچنین با اشاره به مسئولیت بسیج در عرصه‌های مختلف یادآور شد: ما اساتید دانشگاه‌ها افتخار می‌کنیم که عضو این تشکل باشیم و در این راستا مسئولیت سنگینی برای سربلندی و توسعه همه جانبه کشور بر دوش ماست که باید برای اعتلای کشورمان در زمینه‌های مختلف از جمله عرصه‌های علمی بیش از پیش تلاش کنیم.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بسیج اساتید پیام نور آذربایجان‌شرقی که جمعی از اساتید بسیجی، رؤسای مراکز و واحدهای پیام‌نور آذربایجان‌شرقی حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای میرغفور علوی، علی عبادیان رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول