اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اتاق بازرگانی ایران:

فرهنگ کار باید در کشور تغییر کند

خبرگزاری فارس: عضو اتاق بازرگانی ایران بر تغییر فرهنگ کار در کشور تاکید کرد.

فرهنگ کار باید در کشور تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهروز صادقی صبح امروز در مجمع هم‌اندیشان صنعت و معدن آمل با اشاره به اینکه با نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، اهمیت اشتغال در کشور به خوبی نشان داده شده، اظهار داشت: مطمئناً سال حمایت از تولید ملی تنها شعار و گفت‌وگو نیست و باید در عرصه عمل به این نامگذاری توجه کرد.

وی با بیان اینکه تولیدگران سربازان عرصه اقتصادی هستند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در عرصه تولید کشور از خودگذشتگی است.

عضو اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه سرمایه هوشمندترین عضو اقتصادی است که مسیر رشد خود را تعیین می‌کند، یادآور شد: باید به مقوله سرمایه‌‎گذاری نگاه ویژه داشت.

صادقی با اشاره به اینکه باید نگاه به سرمایه‌گذاری و فرهنگ کار در کشور تغییر کند، افزود: در سال حمایت از تولید ملی باید همه مسئولان حمایت را به دور از شعارزدگی انجام دهند.

وی با بیان اینکه نامگذاری‌های مدنظر رهبری نباید دچار شعارزدگی شود، تصریح کرد: نباید نگاه ارزشمند و موشکافانه رهبری با کم‌کاری مسئولان دچار نقصان شود.

عضو اتاق بازرگانی ایران با اعلام اینکه مجمع هم‌اندیشان با استفاده از ظرفیت تمام بخش‌های اقتصادی نظرات خود را برای شکوفا کردن اقتصاد کشور و استان به کار بگیرد، متذکر شد: این مجمع می‌تواند به عنوان مشاور  در کنار مسئولین عمل کند.

این فعال بخش تولید با اشاره به اینکه این مجمع هم اکنون حامیانی در نوشهر و یزد دارد، این مجمع را محدود به یک شهر استان ندانست و اذعان داشت: امروز صنعت استان به حمایت نیاز دارد و فعالان این عرصه باید در کنار هم بتوانند به این مشکلات غلبه کنند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول