اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اختلافات بزرگ‌ترین عامل تخریب اسلام و مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ عامل تخریب‌کننده‌ای به اندازه اختلافات، اسلام و مسلمانان را ضعیف نکرد و معتقدم کسانی که در بین مسلمانان نفاق افکنی می‌کنند خدا آنها را نمی‌آمرزد.

اختلافات بزرگ‌ترین عامل تخریب اسلام و مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در جمع اعضای هیئت محبین امیرالمؤمنین(ع)، با اشاره به پایان انتخابات مجلس اظهار داشت: بزرگترین امتحان را با پیروزمندی و روسفیدی پشت سر گذاشتیم چون دشمن با تمام سعی و کوشش و توان خود می‌خواست انتخابات ما را آنچنان از بین ببرد که در معرض شماتت قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: ما خودمان هم درک نمی‌کنیم که نیت خیر مردم و بیداری ملت عزیز ایران، چه معجزه‌ای را آفریده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمنان ما گفتند نظام جمهوری اسلامی بعد از انتخابات بسیار قوی شده است، افزود: امروز روند مذاکرات 5+1 در بغداد با نماینده ایران را ببینید که چه طور ایران بر سر مسائل غنی‌سازی و مسائل دیگر با عزت مذاکره می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا چاره‌ای ندارد و باید تسلیم اراده ملت شهیدپرور ما باشد، خاطرنشان کرد: به خواست خدا امروز روند سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان به نفع انقلاب ما رقم می‌خورد.

محمدی با اشاره به آن که شکل گرفتن اتحاد و صمیمیت در بین مردم بسیار مهم است، گفت: دشمنان اسلام صدها سال بر ما مسلط شدند و بر تمام مقدرات چیره بودند به دلیل آن که بین مسلمانان تشتت وجود داشت.

وی یادآور شد: هیچ عامل تخریب‌کننده‌ای به اندازه اختلافات، اسلام و مسلمانان را ضعیف نکرد و معتقدم کسانی که در بین مسلمانان نفاق افکنی می‌کنند خدا آنها را نمی‌آمرزد.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم اتحاد امت اسلام افزود:‌ یک و نیم میلیارد مسلمان، بیشترین خاک، بیشترین نفت، بیشترین گاز و بیشترین جمعیت یکپارچه و از همه مهم‌تر بهترین و کامل‌ترین دین را دارند اما دریغ از این پراکندگی که باعث شده عده‌ای قلیل ضد اسلام بر دنیا حکومت کنند.

وی با اشاره به خطبه 25 نهج‌البلاغه، گفت: امیرالمؤمنین از اینکه تنها ماند و دورش را خالی کردند، دلش آتش گرفت، آن قدر از تفرقه مسلمانان و پراکندگی و تنبلی مردم، علی(ع) ناله زد که جگرش خون شد، اما امروز بعد از هزار و 400 سال سختی، شیعه یک حکومت قدرتمند دارد.

محمدی تصریح کرد: امیرالمؤمنین می‌فرماید از آن بلاهایی که قلب آدم را می‌کشد این است که دشمنان در باطلشان جدی و محکم و با استقامت هستند اما مسلمانان در دین حق خود استوار نیستند.

وی ادامه داد: متاسفانه همدان بر اثر پراکندگی جزء محروم‌ترین استان‌های کشور است فلذا لازم است همه مسئولان و نمایندگان با اتحاد و یکپارچگی به فکر آبادانی این شهر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دشمن وقتی بر سرنوشت ما مسلط شد شریان‌های اقتصادی مسلمانان را آنچنان قیچی می‌کند تا نتوانند سرپا بمانند.

وی گفت: امروز بیشترین مراجعات ما اشتغال است، الان یک جوان اگر درآمد متوسطی داشته باشد ازدواج می‌کند و سر و سامان می‌گیرد لذا باید با اتحاد و یکپارچگی در پی رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول