اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان خبر داد

پرداخت 1600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان از پرداخت مبلغ یک میلیارد و 619 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای متقاضیان اشتغال در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 1600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حمید بهادری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نهبندان اظهار داشت: در سال گذشته تعهد اشتغال این شهرستان یک‌هزار و 541 نفر بوده که تاکنون اشتغال ایجاد شده در نهبندان یک‌هزار و 945 نفر بوده که این مهم نشان از رشد 127 درصدی ایجاد اشتغال در این شهرستان را دارد.

وی تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز تاکنون بیش از یک‌ میلیارد و 619 میلیون تومان تسهیلات به 711 نفر متقاضی اشتغال پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان افزود: در این شهرستان 2 هزار و 760 نفر متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کردند که برای یک‌هزار و 845 نفر متقاضی مجوز صادر و 112 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اولویت کاری طرح‌های اشتغالزایی دولت حمایت از مشاغل خانگی بوده است، گفت: 10 هزار و 48 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی که بیشترین متقاضیان از طرف کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) هستند.

عابدین محمدی ضمن اشاره به آخرین آمار استان در زمینه ایجاد مشاغل خانگی اظهار داشت: تاکنون در استان بیش از 11 هزار و 530 مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌هایی از قبیل صندوق مهر امام رضا (ع)، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، فنی‌وحرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) صادر شده است.

وی استقلال سیاسی و امنیتی هر کشور را در گرو استقلال اقتصادی آن کشور عنوان کرد و افزود: از بانک‌های عامل می‌خواهیم تا آمار تسهیلات پرداختی خود را به صورت هفتگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین از دستگاه‌های اجرایی نیز می‌خواهیم تا آخرین گزارش عملکرد ایجاد اشتغال خود در سال گذشته را برای جمع‌بندی نهایی آمار اشتغال استان به این دبیرخانه ارائه دهند.

محمدی با بیان اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با اعتبار 226 میلیارد تومان با اولویت طرح‌های اشتغالزایی کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: افراد متقاضی طرح‌های کوچک کشاورزی و طرح‌های زنان روستایی می‌توانند برای استفاده از تسهیلات ویژه کشاورزی در سامانه این کارگروه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول