اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تقاطع 9 دی طبق برنامه‌ زمان‌بندی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار قم در بازدید سرزده از پروژه تقاطع سه سطحه 9 دی از افتتاح این پروژه طبق زمان‌بندی مشخص خبر داد.

تقاطع 9 دی طبق برنامه‌ زمان‌بندی در اختیار مردم قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور به صورت سرزده با حضور در محل پروژه عماریاسر و تقاطع سه سطحه 9 دی از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.

 

استاندار قم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پروژه عماریاسر یکی از شاهرگ‌های حیاتی ترافیک درون شهری قم است اظهار داشت: در مسیر پروژه تونل و زیرگذر عماریاسر که در نهایت به بلوار جمهوری متصل خواهد شد، تقاطع‌هایی پیش‌بینی شده است که تقاطع سه سطحه 9 دی یکی از مهم‌ترین آنها برای تسهیل ترافیک اطراف حرم مطهر است.

وی افزود: تقاطع 9 دی علاوه بر اتصال پروژه عماریاسر به خیابان معلم و بلوار جمهوری، نقطه اتصال و ابتدای پروژه مهم و کلیدی محور حرم تا جمکران است و تکمیل این پروژه موجب ترافیک روان در هسته مرکزی شهر خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به اینکه تکمیل پروژه عماریاسر گامی اساسی در ایجاد نظم شهری در مرکز شهر خواهد بود خاطر نشان کرد: این پروژه به ویژه در بخش تقاطع 9 دی پیشرفت مطلوبی نداشت که بعد از پیگیری‌های متعدد و همکاری شورای شهر و شهردار، پروژه به صورت سه شیفت فعال شده و با همت مسئولان پروژه طبق زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری می‌رسد.

موسی‌پور ادامه داد: اتمام پروژه تقاطع سه سطحه 9 دی یکی از خواسته‌های اصلی مردم بوده و باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان در زمان‌بندی مشخص شده تصریح کرد: اگر پروژه‌ها طبق زمان مشخص شده پایان یابد علاوه بر اینکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، مشکلات حاشیه‌ای در پروژه‌های درون شهری را کمتر خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود تملک معارضین پروژه‌های عمرانی را یکی از مهم‌ترین دلایل تاخیر در آنها عنوان کرد و افزود: همکاری مردم روند تکمیل پروژه‌های شهری را سرعت می‌بخشد تا با اتمام آنها بتوانیم به جایگاه شایسته شهر قم دست یافته و زمینه رفاه و آسایش را هم برای همشهریان و هم زائرین کریمه اهل‌البیت فراهم کنیم.

شهردار قم نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از روند پیشرفت این پروژه و زمان‌بندی مشخص شده برای بهره‌برداری از آن ارائه داد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول