اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر گل‌محمدی صورت می‌گیرد

آغاز تمرینات صبای قم از 18 خرداد

خبرگزاری فارس: تمرینات تیم فوتبال صبای قم و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از نیمه دوم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

آغاز تمرینات صبای قم از 18 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بلافاصله بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با مسئولان باشگاه صبای قم برای قبول هدایت تیم فوتبال این باشگاه در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق رسید، این مربی زمان شروع تمرینات تیمش را اعلام کرد.

گل‌محمدی در هماهنگی با مسئولان باشگاه صبای قم زمان شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را از روز 18خردادماه اعلام کرده است.

در حالی که شروع تمرینات تیم فوتبال صبای قم از روز 18 خردادماه خواهد بود گل‌محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران باشگاه صبای قم می‌دهد تا آنها نسبت به جذب مهره‌های این تیم در فصل آینده نیز اقدام کنند.

این در حالی است که صبای قم به احتمال فراوان پیش از آغاز تمرینات خود در شهر مقدس قم، اردوی ابتدای فصل دوازدهم خود را در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور برگزار کند تا به نحو مطلوب برنامه‌های آماده‌سازی تیم به اجرا در بیاید.

احتمال اینکه تیم فوتبال صبای قم در آستانه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اردویی در خارج از کشور برگزار کند نیز وجود دارد ولی ممکن است صبایی‌ها ترجیح بدهند که تیمشان همچون آغاز فصل گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در داخل کشور برگزار کرده و به کارهای آماده‌سازی تیم خود بپردازند.

این در حالی است که اهالی فوتبال، کارشناسان، مسئولان و مردم فوتبال دوست قم منتظر بمانند و ببینند که تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب رتبه سوم لیگ هفتم و رتبه‌ ششم لیگ‌های هشتم و نهم، مقام دهم در لیگ دهم و عنوان چهارم در لیگ یازدهم، در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یحیی گل‌محمدی جوان چه رتبه‌ای را کسب خواهد کرد.

مسئولان باشگاه صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عبدالله ویسی سرمربی جوان خوزستانی خود اعتماد کرده و هدایت تیم خود را به وی سپردند و این مربی نیز با کسب مقام چهارم لیگ برتر و به دست آوردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا مزد اعتماد مسئولان باشگاه صبای قم را داد.

گل‌محمدی نیز که نزدیک به 90 بازی ملی در کارنامه فوتبالی خود و سابقه درخشان بازی در تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و صبای قم را تا پایان لیگ هشتم دارد، در لیگ دوازدهم برای نخستین بار به‌عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشیند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول