اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظارت بر بازار

بازرسان کفش‌های موهن را جمع‌آوری کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف و جمع‌آوری کفش‌های موهن توسط بازرسان این اداره خبر داد.

بازرسان کفش‌های موهن را جمع‌آوری کردند

حسن میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایان سال و افزایش عرضه و تقاضای محصولات، مواد مصرفی، پوشاک و ... برخی افراد سودجو در این شرایط مبادرت به عرضه برخی از محصولات خارج از عرف و شئونات اسلامی کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: در این راستا و در برخورد با برخی از هجمه‌های فرهنگی از این قبیل، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین موفق به کشف و ضبط نوعی کفش بچه‌گانه کردند که در کفه آن اقدام به حک اسماء متبرکه شده بود که واحد توزیع‌کننده محصول فوق پلمپ و جهت سیر مراحل قانونی و تکمیلی تحویل  مراجع ذی‌صلاح شد.

این مسئول به کلیه همشهریان عزیز توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه محصولات که حاوی هجمه و توهین به ضوابط شرعی و دینی باشند مراتب را سریعاً به ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و یا مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اعلام کنند.

این گزارش حاکی است چندی پیش خبری با عنوان «مردم از استفاده کفش‌های موهن پرهیز کنند، هیئت نظارت بر عرضه کالا در حوزه بازرگانی پاسخگو باشد» منتشر شد و خشم مردم مومن و انقلابی ورامین را برانگیخت.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول