اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سران آذربایجان به حرمت شیعیان دست از توطئه صهیونیستی بردارند

اجتماع عظیم مردمی در شهر مرزی بیله‌سوار در محکومیت یوروویژن

خبرگزاری فارس: در محکومیت برگزاری مسابقات یوروویژن و رژه همجنس‌بازان در کشور آذربایجان جمع زیادی از دانشجویان و اهالی شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در شهر مرزی بیله‌سوار گرد هم آمدند.

اجتماع عظیم مردمی در شهر مرزی بیله‌سوار در محکومیت یوروویژن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اجتماع عظیم مردمی که در منطقه صفر مرزی بیله‌سوار برگزار شد، شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های مشگین‌شهر، اردبیل، بیله‌سوار و پارس‌آباد با محکوم کردن توطئه استکباری، صهیونیستی سران کشور آذربایجان در برگزاری یوروویژن خواستار بازگشت سران این کشور به خواسته و مطالبات مردم شیعی و مسلمان دیار آذربایجان شدند.

در این اجتماع عظیم که بیش از سه ساعت به طول انجامید، شرکت‌کنندگان شعارهایی در محکومیت حرکت اخیر دولت آذربایجان در اهانت به مقدسات دین اسلام و انقلاب اسلامی سر داده و خواستار لغو برنامه یوروویژن شدند.

دانشجویان، روحانیان، جوانان و اقشار مختلف مردم در حالی که شعار هیهات من‌الذله سر می‌دادند در شعارها و دست نوشته‌های خود اعلام کردند که با تکیه بر فرهنگ عاشورا می‌توان قره‌باغ را آزاد کرد اما هرگز با برنامه‌های مبتذل نمی‌توان غیرت و شرف مردم را به شور و هیجان آورد.

شرکت‌کنندگان همچنین شعارهایی در محکومیت این حرکت سر داده و اعلام داشتند «آذربایجان شیعه‌سی قبول اتمز ذلتی»،‌ «مسلمان ثروتی اولدی یهود غارتی» و... .

به گزارش فارس، تعدادی از شرکت‌کنندگان در این تجمع عظیم نیز با بیان این‌که سران کشور آذربایجان تنها به خاطر باج دادن به غرب و رژیم صهیونیستی برای ورود به اتحادیه اروپا تن به این ذلت داده است، خواستار آرام ننشستن مسلمانان و شیعیان مناطق مختلف جهان در برگزاری این برنامه اهانت‌آمیز شدند.

جمعی از روحانیان نیز در حالی که مسلمانان و شیعیان را به مصداق هیهات من‌الذله ترغیب و تشویق به احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند، تاکید داشتند که هر مسلمانی در این قضیه ساکت بنشیند دچار خطا و اشتباه شده است.

مردم استان اردبیل جمعه گذشته نیز با برگزاری راهپیمایی گسترده حرکت سران جمهوری آذربایجان را در برگزاری یوروویژن محکوم کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول