اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست برای حضور در میان معترضان/3

تجمع‌کنندگان خواستار توضیح سرکنسول آذربایجان شدند

خبرگزاری فارس: تجمع‌کنندگان خواستار حضور سرکنسول دولت آذربایجان در بین اعتراض‌کنندگان برای ادای توضیح در خصوص اجازه دولت باکو برای رژه همجنس‌بازان در این کشور مسلمان و شیعی شدند.

تجمع‌کنندگان خواستار توضیح سرکنسول آذربایجان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دانشجویان، روحانیون، جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در کنار سایر اقشار شرکت‌کننده در تجمع‌ اعتراض‌آمیز علیه سیاست‌های ضد دینی و اسلام‌ستیزانه دولت جمهوری آذربایجان در مقابل سرکنسولگری این کشور در تبریز تجمع کرده بودند، خواستار حضور سرکنسول این کشور یا یکی از کارمندان برای ارائه توضیح در خصوص عملکرد دولت باکو و اجازه انجام رژه همجنس‌بازان در این کشور مسلمان شدند.

براساس این گزارش، افراد حاضر در سرکنسولگری در پی خشم معترضان و با ترس از آنان حاضر به خروج از محل سرکنسولگری نشده و همچنان از پشت درها و پنجره‌های بسته سرکنسولگری در حالیکه این مکان تحت تدابیر امنیتی شدید قرار دارد، تنها نظاره‌گر این حرکت اعتراض‌‌آمیز شرکت‌کنندگان در تجمع هستند.

پس از این اقدام سرکنسولگری و سرباز زدن از خواست معترضان، تجمع‌کنندگان شعار «بی‌غیرت»، «بی‌غیرت» سردادند.

تجمع‌کنندگان همچنین در صدد بودند که بیانیه تجمع را در اختیار سرکنسول قرار دهند، ولی وی باز هم از حضور در بین معترضان و گرفتن این بیانیه خودداری کرد و حاضر نشد حتی از کنار درب، آن را دریافت کند.

در این حین یکی از بانوان شرکت‌کننده در تجمع به عنوان نمادی از حجاب و عفاف زن مسلمان بیانیه را با نزدیک شدن به درب کنسولگری آذربایجان‌ در تبریز به داخل این مکان انداخت که این امر مورد حمایت و تشویق شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

هنوز با گذشتن چند ساعت از این حرکت خودجوش و اعتراض‌آمیز به اقدامات اسلام‌ستیزانه دولت باکو و ایجاد خفقان برای مسلمان این کشور، تجمع همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول