اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی:

باند تهیه و توزیع هروئین در اراک متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی از انهدام یک باند تهیه و توزیع هروئین در شهرستان اراک خبر داد.

باند تهیه و توزیع هروئین در اراک متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک صادق‌ حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسب اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با کسب این خبر اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند را آغاز کردند که در پی شناسایی عناصر اصلی این باند دستگیری سایر اعضای در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی با تاکید بر اینکه مبارزه و دستگیری فروشندگان مواد مخدر امسال به صورت جدی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفته است ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان ابتدا محل سکونت و خودروهای متهمان را شناسایی کرده و با ورود به مخفیگاه آنان در کوی گردو، آنان را دستگیر و مقدار 4 کیلو و 220 گرم هروئین و حدود 90 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط کردند.

حسنوند در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 3 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی در دلیجان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دلیجان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس که از شیراز به تهران در حرکت بود، را متوقف کرده سپس در بازرسی از وسایل همراه یک نفر موفق به کشف 2 کیلوگرم تریاک شدند.

وی با اشاره به کشف یک کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی دیگر گفت: در پی کسب اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم از شهرستان‌های همجوار اقدام به حمل و توزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کند در طی یک هفته کار اطلاعاتی خودروی وی شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن مقدار یک کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و هر دو متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف 11 کیلوگرم تریاک در ساوه گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه نیز با اقدامات اطلاعاتی، باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و انهدام این باند را در دستور کار قرار داد.

حسنوند افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، ماموران آن یگان موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی پژو و مخفیگاه این باند شدند که پس از تکمیل تحقیقات پس از هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات ضربتی مکان فوق مورد بازرسی قرار گرفت.

به گفته وی در بازرسی از خودروهای متهمان مقدار 11 کیلوگرم تریاک به صورت بسته‌های یک کیلوگرمی کشف و ضبط شد که متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول