اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

2 هزار پرونده تخلف در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 18 هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که هزار و 935 مورد پرونده در قالب دو هزار و 71 مورد تخلف تنظیم شد.

2 هزار پرونده تخلف در قم تشکیل شد

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به بازرسی‌هایی صورت گرفته از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردیبهشت ماه اشاره و اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری از 18 هزار و 658 واحد صنفی، تولیدی،شرکت‌ها، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و واحدهای خدماتی بازرسی انجام شد.

وی افزود: از این تعداد بازرسی‌ها، هزار و 935 مورد پرونده در قالب دو هزار و 71 مورد تخلف تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عمده تخلفات انجام شده را گران‌فروشی، ‌نبود برچسب قیمت بر روی کالاها، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و صادر نشدن فاکتور در مقابل جنس فروخته شده عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف، رقمی معادل 9 میلیارد و 943 میلیون و 802 ریال بود.

وی بیان کرد: سه هزار و 965 مورد بازرسی از کارخانجات آرد و نانوایی‌ها صورت گرفته است که از این تعداد 220 مورد پرونده تخلف به ارزش 284 میلیون و 916 هزار ریال تشکیل شد.

سمیعی‌نسب به تبیین بازرسی‌های انجام شده در بخش بازرسی و نظارت از فرآورده‌های نفتی پرداخت و بیان کرد: بازرسی از فرآوردهای نفتی بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در اولویت قرار گرفت که در این راستا 319 مورد بازرسی انجام شد که از این تعداد 27 پرونده تخلفات به ارزش 32 میلیون و 887 هزار ریال تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بخشی از بازرسی‌ها به دنبال گزارشاتی است که به واحد ستاد خبری و مشارکت مردمی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هزار و 607 مورد گزارش به صورت کتبی، تلفنی و حضوری دریافت شد که تمام گزارشات توسط بازرسان رسیدگی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول