اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت وجود اسپانسر

زنجان در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه‌های شرکت در لیگ برتر بسیار بالا است، گفت: زنجان در صورت وجود حامی مالی قوی در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند.

زنجان در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند

علی‌رضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برآوردها نشان از نیاز 500 میلیون تومانی تیم کشتی زنجان برای حضور در لیگ برتر کشتی است.

وی با اشاره به اینکه قصد هیئت کشتی استفاده از کشتی‌گیران بومی در لیگ برتر است، افزود: لازمه حضور موثر در لیگ برتر داشتن کشتی‌گیران قوی و طراز اول است.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور در لیگ برتر کشتی سال گذشته امکان دعوت کشتی‌گیران زنجان را به اردوهای تیم‌ ملی فراهم کرد، اضافه کرد: میثم نصیری از کشتی‌گیرانی بود که به عنوان نفر ذخیره تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شد.

وی لازمه حضور موثر در لیگ برتر کشتی را داشتن کشتی گیران قوی بومی دانست و تصریح کرد: در کنار کشتی‌‌گیران بومی قوی باید امکان جذب کشتی‌گیران غیربومی هم فراهم شود تا بتوان انتظار کسب نتایج قابل قبول را داشت.

فیروزفر با اشاره به اینکه کشتی‌گیران زنجان در سال گذشته به عضویت تیم‌های دیگر درآمده بودند، ادامه داد: این موضوع به دلیل ضعف توان مالی تیم کشتی زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر موجب ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر موجب تقویت کشتی‌گیران حاضر در لیگ و همچنین فراهم‌شدن امکان رشد برای آنها می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره هزینه تیم کشتی استان زنجان در لیگ برتر سال گذشته گفت: برای تیم کشتی استان زنجان در سال گذشته در حدود 170 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های دیگر بسیار بیشتر از این مبالغ هزینه کرده‌اند، ادامه داد: مبلغ 170 میلیون تومان به اندازه قرارداد دو کشتی‌گیر برخی تیم‌ها بوده است.

فیروزفر با بیان اینکه اگر حامی مالی قوی برای تیم کشتی زنجان پیدا نشود، تیم کشتی در لیگ برتر سال جاری شرکت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هیئت کشتی در صدد تقویت تیم‌های پایه کشتی استان است.

وی تقویت تیم‌های نوجوانان و جوانان کشتی زنجان را از اولویت‌های هیئت کشتی استان زنجان در سال جاری عنوان کرد و گفت: کلاس‌های دانش‌افزایی و ارتقای کمی و کیفی برای مربیان نیز از برنامه‌های هیئت کشتی زنجان است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول