اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های کشتی باشگاه‌‌های استان ویژه المپیاد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان اصفهان گفت: این هیئت رقابت‌‌های کشتی باشگاه‌های استان را ویژه رقابت‌‌های المپیاد ورزشی ایرانیان برگزار می‌کند.

برگزاری رقابت‌های کشتی باشگاه‌‌های استان ویژه المپیاد

ابوذر شیرانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کشتی استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان در هر وزن دو نفر را از طرف این هیئت به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی می‌شود.

وی اشاره‌ای به تقویم ورزشی و اهداف هیئت کشتی استان در سال جاری اصفهان کرد و بیان داشت: ارتقای سطح کشتی استان اصفهان و حضوری محکم در رقابت‌های قهرمانی کشور از اهداف مهم این هیئت در سال 1391 است.

دبیر هیئت کشتی استان اصفهان اشاره‌ای به تیم جوانان فرنگی تیم ملی کرد و گفت: هادی اسکندری در وزن 60 کیلوگرم توانست به مقام نخست مسابقات دست پیدا کند.

وی اظهار داشت: هادی اسکندری به اردوی تیم ملی جوانان که از تاریخ 29 اردیبهشت تا 10 خرداد‌ماه در خانه کشتی اصفهان برگزار می‌شود، دعوت شده است.

شیرانی تصریح کرد: سینا شیرازی (کشتی‌گیر دیگر اصفهانی) نیز در وزن 42 کیلوگرم برای رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک که در تاریخ پنجم تا هشتم خرداد‌ماه در تبریز برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول