اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر و شهریور ماه صورت می‌گیرد

اعزام کشتی‌گیر قمی به مسابقات آسیایی و جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر قمی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر قمی به مسابقات آسیایی و جهانی

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پایان تمرینات کشتی‌گیر قمی در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی نوجوانان اظهار کرد: کشتی‌گیر قمی همراه با سایر ملی‌پوشان کشورمان یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان برای اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی را با موفقیت به پایان رساند.

وی ادامه داد: در حالی که کشتی‌گیران نوجوانان کشورمان تمرینات خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی از روز بیست و سوم اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی شماره دو آغاز کرده‌اند، علی فتاحی‌منش کشتی‌گیر آینده‌دار قمی نیز در بین ملی‌پوشان رشته فرنگی حضور داشت.

رضایی تصریح کرد: فتاحی‌منش قهرمان کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در وزن 85 کیلوگرم است که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که فروردین ماه برگزار شد با عبور از سد تمام حریفان، خود را به عنوان نفر اول این وزن معرفی کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: فرنگی‌کاران نوجوان در ادامه تمرینات خود روز گذشته تمرینات بدنسازی را برگزار کردند و امروز صبح تمرین کشتی را زیر نظر خلیل رشید محمدزاده و دستیارانش انجام می‌دهند و سپس تمرینات این تیم به دلیل امتحانات اردونشینان تعطیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام کودک و همچنین پیکارهای بین‌المللی ترکیه در زمره مهم‌ترین برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان قرار دارد که در تیر و خرداد ماه به انجام خواهد رسید.

رضایی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی روز جهانی کودک یادآور شد: این مسابقات با عنوان جام بین‌المللی کودک در روزهای پنجم تا هفتم خرداد ماه به میزبانی کشورمان با حضور فرنگی‌کاران مطرح کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: همچنین شرکت در مسابقات جام بین‌المللی پیروزی ترکیه که هر سال کشتی کشورمان در آن نماینده دارد، قبل از رقابت‌های آسیایی در برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان قرار دارد.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور قرقیزستان تیر ماه برگزار می‌شود، ضمن اینکه مسابقات جهانی نیز اوایل شهریور ماه در آذربایجان برگزار خواهد شد.

رضایی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر علی فتاحی‌منش که عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان است، علی زینتی‌رفاه در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان عضویت دارد و هادی علیزاده‌پورنیا یکی از نفرات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول