اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

18 هزار قالیباف چهارمحال و بختیاری کارت مهارت گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 18 هزار نفر از بافندگان قالی در این استان کارت مهارت دریافت کرده‌اند.

18 هزار قالیباف چهارمحال و بختیاری کارت مهارت گرفتند

نورالله سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، در این بستر این سازمان نیز تحولات چشمگیر بسیاری را شاهد بوده است.

وی از افزایش 1.5 برابری احداث ساختمان‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در این استان خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارآموزان فنی و حرفه‌ای در مقایسه با سال 84 افزون بر پنج برابر در این استان رشد داشته است.

سعیدی با اشاره به روند خصوصی‌سازی در این اداره‌کل، افزود: با واگذاری مدیریت برگزاری دوره‎های آموزشی به آموزشگاه‌های آزاد، دولت با فراغت بیشتر به دیگر اقدامات مدیریتی مشغول می‌شود که در این بستر روند خصوصی‌سازی در این استان در مقایسه با دولت‌های گذشته دو برابر افزایش یافته است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ارائه آموزش‎های تخصصی در بخش صنعت ساختمان و قالیبافی به عنوان دو هنر پرطرفدار تأکید کرد و گفت: در یک اقدام بی‌سابقه تمامی کارگرانی که در 25 رشته ساختمانی در این استان فعالیت می‌کردند از دوره‌های آموزشی لازم بهره‌مند شدند.

وی از ارائه کارت مهارت به 18 هزار قالیباف در این استان خبر داد و گفت: در این استان تاکنون 18 هزار نفر در بخش قالیبافی از سوی این سازمان کارت مهارت دریافت کردند که این تعداد برای برخورداری از مزایای بیمه به تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند.

سعیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی کار این استان با برخورداری از آموزش‌های ارائه شده از سوی این سازمان در دیگر استان‌های کشور از جمله عسلویه، اصفهان و خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول