اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تیرماه سال جاری

طرح وام مشاغل خانگی در چناران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فنی و حرفه‌ای چناران گفت: از تیرماه سال جاری، طرح وام مشاغل خانگی در چناران اجرا می‌شود.

طرح وام مشاغل خانگی در چناران اجرا می‌شود

سیدحمیدرضا موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در مراکز کارگاه‌های آموزشی مختلفی مانند جوشکاری، بازرسی‌جوش، تاسیسات، برق، کشاورزی، صنایع دستی و غیره وجود دارد که افراد زیادی آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای چناران گفت: فنی و حرفه‌ای این  شهرستان دارای هفت مرکز آموزش است.

پاسبان افزود: تنها مرکزی که در کل استان آموزش‌های صنایع نوین ساختمانی را اجرا می‌کند شهر جدید گلبهار است که از نظر تعهد آموزشی رتبه سوم استان را کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در روستاهای مختلف شهرستان چناران کلاس‌های آموزشی برای روستاییان و کشاورزان در قالب کشاورزی تاکنون برگزار شده است و بر این اساس اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه کارگران این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در بیمه کردن کارگران و صنایع ساختمانی، چناران در ردیف شهرستان‌های برتر استان بوده است که افراد در کنار آموزش‌ها و قبولی در آزمون به تامین اجتماعی به منظور استفاده از خدمات بیمه معرفی می‌شوند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای چناران گفت: سال گذشته 775 نفر برای دریافت وام مشاغل خانگی سهمیه داشتیم که از این تعداد برای 600 نفر کارت اشتغال صادر شد و در نهایت 300 نفر موفق به اخذ وام شدند.

وی در ارتباط با فراهم کردن بستر برای ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان چناران گفت: طرح وام مشاغل خانگی از تیرماه سال جاری شروع می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول