اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به‌ مناسبت سالگرد ارتحال امام صورت می‌گیرد

اعزام کاروان "در مسیر روح‌الله" از هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: به‌ مناسبت سالگرد رحلت امام 200 نفر از زائران هندیجانی با عنوان کاروان در مسیر روح‌الله عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شوند.

اعزام کاروان "در مسیر روح‌الله" از هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، 200 تن از شهروندان هندیجانی در قالب کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این امر با حمایت فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران هندیجان صورت گرفته است، افزود: از 12 خردادماه این کاروان زیارتی به قصد زیارت و اجرای مراسم عزاداری امام خمینی (ره)به تهران اعزام می‌شوند.

فرماندار هندیجان با اشاره به نام این کاروان اعزامی با عنوان در مسیر روح‌الله اضافه کرد: در راستای اجرای مراسم ارتحال امام، همزمان مراسم عزاداری و سوگواری با حضور مداحان هندیجانی در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سفر به حرم امام راحل دارای ابعاد معنوی و روحانی است ولی مهم‌ترین بعد این سفرها تقویت روحیه جهادی جوانان و ارتقای حس انقلابی مردم است.

فرج‌الهی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: تغییر موازنه قدرت در جبهه‌ها و افتادن ابتکار عمل به دست رزمندگان از جمله دستاوردهای مهمی بود که نصیب ملت ایران شد؛ ضمن اینکه تغییر دیدگاه‌های جهانی نسبت به ایران از دیگر دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر سرچشمه ایثار، فداکاری و حماسه‌آفرینی رزمندگان بود و عملیات بیت‌المقدس نقش انقلابی مردم همراه با تاکتیک‌های مردم را در منطقه به منصه ظهور گذاشت.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

وی در پایان گفت: آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت‌انگیز بیت‌المقدس، از قدرتی حکایت می‌کند که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول