اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دومین ‌کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر/

‌سردار وحیدی: به موقع ‌در مقابل شیطنت‌ها ‌خواهیم ایستاد‌

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ‌ایران اسلامی به دقت اوضاع را نظاره‌گر و در مقابل شیطنت‌ها نیز به موقع خواهد ایستاد.

‌سردار وحیدی: به موقع ‌در مقابل شیطنت‌ها ‌خواهیم ایستاد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار سرتیپ احمد وحیدی ظهر امروز در دومین روز کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر در سخنانی که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در سالن دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود.

وی خاطر نشان کرد: جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث بالندگی روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه‌ها شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: دستاوردهای بزرگ امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در برابر تهاجم رژیم بعث عراق تا پای جان ایثار کردند.

وی اظهار کرد: این دستاورد بزرگ امروز جهان را به حرکت در آورده است و یک نمونه بارز آن بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

وحیدی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه سران کشورهای عربی از صدام جنایتکار و متجاوز گفت: کسانی که دیروز حامی مالی و تجهیزاتی صدام و رژیم متجاوز و جنایتکار وی بودند امروز به دروغ شعار طرفداری از حقوق بشر و دموکراسی را سر می‌دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متأسفانه سرانی که خود در تجاوز عراق به ملت ایران سهیم بودند و او را حمایت کردند امروز همسو با رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی کشوری مثل سوریه را که تنها کشور حامی جریان مقاومت در منطقه است را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنها کشوری که تاکنون در برابر سیاست‌های رژیم جعلی صهیونیستی مقاومت کرده و در مقابل آن به خوبی ایستاده است سوریه است.

وی ادامه داد: متأسفانه اکنون طرفداران دروغین حقوق بشر و دموکراسی می‌خواهند این کشور را با سیاست‌های ذلیلانه خود همسو کنند که تاکنون موفق نشده‌اند و ان‌شاء‌الله تا آخر نیز موفق نخواهند شد تا این فریبکاری را در دنیا محقق کنند.

وحیدی افزود: جمهوری اسلامی در چنین شرایطی که فریبکاری در دنیا حاکم است روزبه‌روز قوی‌تر و سرافراز تر در عرصه‌های بین‌المللی حضور دارد که این به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به دقت اوضاع را نظاره‌گر و در مقابل شیطنت‌ها نیز به موقع خواهد ایستاد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ما باید همیشه و در همه حال شهدای هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهیم، خاطر نشان کرد: باید یقین داشته باشیم که همه ما بر اساس یک عهد به این عالم آمدیم که اگر به آن عمل کنیم، عهد و پیمان خداوند گوارای وجودمان می‌شود.

وی افزود: خرمشهر در 35 روز مقاومتش دوران خطیری را پشت سر گذاشته و آنچه در این دوران اتفاق افتاد مانند سایر جهادهایی که تا به امروز صورت گرفته، نبوده زیرا که مردم خرمشهر خودشان شروع کننده این دفاع بودند و پیام شهادت را به همه دنیا نشان دادند و این خاص خرمشهر و شهدای خرمشهر است. 

وی در پایان اظهار کرد: همه ما پیروزی در جنگ را مدیون شهدای خرمشهر هستیم، زیرا آنهایی که راه را برای پیروزی هموار می‌کنند بر همگان برتری دارند و یقیناً این برتری را خداوند بر سر راهشان قرار داده است.  

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول