اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی منطقه 4 غرب کشور:

حکم انفصال شهردار برای سازمان بازرسی محرز نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی منطقه 4 غرب کشور گفت: حکم انفصال شهردار همدان برای سازمان بازرسی محرز نشده است چراکه در پرونده‌های سازمان بازرسی شهردار محکوم نشده است.

حکم انفصال شهردار برای سازمان بازرسی محرز نشده است

اکبر عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص حکم انفصال شهردار همدان از سوی دیوان عدالت اداری اظهار کرد: تاکنون برای ما حکم انفصال شهردار همدان محرز نشده است چون مرجع صدور حکم دیوان عدالت اداری بوده است.

وی تصریح کرد: این حکم ربطی به سازمان بازرسی ندارد و علت عدم محرز بودن این حکم برای سازمان بازرسی، این است که در پرونده‌های سازمان بازرسی شهردار محکوم نشده است که برای ما محرز شود.

رئیس سازمان بازرسی منطقه چهار غرب کشور بیان داشت: کاملاً واضح است که دیوان عدالت خود اگر رأی داده باید حکم را نیز اجرا کند و اگر مسئله برای دیوان عدالت اداری منتفی شده است، دیگر بحثی نیست.

وی با بیان اینکه شهردار همدان پرونده‌ای در ارتباط با حکم انفصال در سازمان بازرسی ندارد، افزود: از نظر من شهردار پرونده‌ای در سازمان بازرسی نداشته که ما اقدام کنیم و این پرونده موضوعیت طرح در سازمان بازرسی را ندارد.

عابدی در پایان در خصوص اینکه سازمان بازرسی اطلاعی از چگونگی رأی دیوان عدالت اداری دارد یا خیر، گفت: از این مسئله و حکم اطلاع دارم اما ربطی به رسانه‌ها ندارد زیرا یک اطلاع اداری است که کارهای اداری آن در حال پیگیری است و در فرایند وظایف آن را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول