اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

احداث استادیوم 5 هزار نفری ماکو

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: استادیوم 5 هزار نفری در راستای توسعه ورزش شهرستان‌ها در ماکو احداث می‌شود.

احداث استادیوم 5 هزار نفری ماکو

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملامحمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از امکانات و فضاهای ورزشی شهرستان‌های ماکو و چایپاره اظهار داشت: توسعه ورزش در شهرستان‌ها یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه بوده و این استادیوم ورزشی نیز در این راستا در شهرستان ماکو احداث می‌شود.

وی با اشاره به اولویت‌های ورزش استان افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب طرح‌های مهر ماندگار، در کنار رشد ورزش همگانی و قهرمانی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

ملااحمدی با تاکید بر افزایش سرانه ورزشی استان گفت: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی استان 57 سانتی‌ مترمربع است که با افتتاح پروژه‌های ورزشی جدید سرانه فضاهای ورزشی نسبت به وضع موجود بیش از 30 درصد افزایش می‌یابد.

این مسئول با تاکید بر توسعه ورزش شهرستان‌ها تصریح کرد: این امر نیازمند تخصیص اعتبارات لازم و توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته شده و عزم جدی در این راستا وجود دارد.

وی در ادامه این سفر در بازدید از پروژه‌های ورزشی چایپاره بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سال المپیک است و ورزش استان با کسب سهمیه‌های خوبی دو رویداد مهم ورزشی دارد از این رو این موفقیت بعد از نتایج خوب بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو چین، نشان از سیر صعودی ورزش استان دارد.

ملااحمدی تاکید کرد: برنامه‌محوری، اجرای طرح استعدادیابی، تعامل تنگاتنگ با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های استانی از الزاماتی است که مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستانی باید رعایت و اجرا کنند.

شایان ذکر است، مدیرکل ورزش و جوانان استان از پروژه‌های سالن رزمی و زمین چمن فوتبال شهرستان بازرگان که از مصوبات سفر دور سوم ریاست جمهوری به استان است، بازدید کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول