اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی میز اندیشه در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری نشست‌های تخصصی میز اندیشه در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی میز اندیشه در استان بوشهر

حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سال جاری تلاش دارد از حضور و نظرات اندیشمندان، نخبگان، محققان، اساتید و ... در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی استفاده کند.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی میز اندیشه در استان در همین راستا برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای انجام این طرح انجام شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اعتبار لازم برای این طرح را 10 میلیون تومان پیش‌بینی کردیم و امیدواریم این روند در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.

موسوی‌نیا در ارتباط با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در بازار نیز گفت: با فعال کردن انجمن‌های اسلامی بازار مشارکت بازاریان در فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی بیشتر می‌شود و معتقدیم بازار ظرفیت خوبی برای برگزاری آیین‌های مختلف مذهبی دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: رمضان بهترین فرصت برای گسترش اخلاق اسلامی است، در این ماه روحانیون هجرت می‌کنند و وقتی رؤسای ادارات و کارشناسان درگیر انجام این فریضه شده باشند می‌شود در امتداد برنامه گسترش اخلاق اسلامی به سمت احیاء برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و تربیتی در مساجد اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام است.

موسوی‌نیا اظهار داشت: دشمن امروز با آخرین روش‌ها و بهترین تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول