اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد در شهرستان بهارستان برگزار می‌شود

حرکت نمادین یگان‌های بسیج شهرستان بهارستان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهارستان از برگزاری حرکت نمادین یگان‌های بسیج این شهرستان همزمان با سوم خرداد خبر داد.

حرکت نمادین یگان‌های بسیج شهرستان بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، یونس نوبخت ظهر امروز در جلسه ستاد سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد روز بزرگی برای ما محسوب می‌شود که باید با برگزاری برنامه‌های ویژه این روز را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: روزی که رزمندگان اسلام موفق شدند خرمشهر را آزاد کنند، ایران غرق شادی و هلهله شد و این موفقیت برای همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند.

این مسئول با بیان این که رژیم عراق بر این تصور بود که خرمشهر دیگر از شهرهای این کشور محسوب می‌شود افزود: صدام و سربازانش تصور می‌کردند با تصرف این شهر می‌توانند پیروز میدان باشند اما شجاعت، درایت و ولایتمداری سربازان اسلام سبب شد تا خرمشهر آزاد شود.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های مختلف در سوم خرداد می‌تواند بیانگر بزرگی و اهمیت این روز باشد، لذا باید تمهیدات اساسی به منظور برگزاری هرچه باشکوه این روز انجام شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: نسل امروز نیز باید با آن دوران مأنوس شده و خود را موظف به حفظ آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام بداند.

فرماندار بهارستان گفت: تجلیل و احترام به خانواده معظم شهدا یکی از مهم‌ترین وظایف ماست، لذا امروز تنها کاری که می‌توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم تکریم خانواده‌های آنان است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین نشست‌های تخصصی هستیم.

نوبخت نصب بنرهایی از عکس‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا و فضاسازی مناسب و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی توسط شهرداری را از دیگر اقدامات در روز سوم خرداد عنوان کرد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول