اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

مربی نیکشهری بالاترین مدرک مربیگری کریکت آسیا را کسب کرد

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: مربی نیکشهری و کاپیتان سابق تیم ملی کریکت ایران موفق به اخذ بالاترین مدرک مربیگری آسیا شد.

مربی نیکشهری بالاترین مدرک مربیگری کریکت آسیا را کسب کرد
شهریار شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یوسف رئیسی یکی از مربیان کریکت استان است که تنها نماینده ایران در کلاس مربیگری درجه سه آسیا در کلمبو سریلانکا بود و توانست این مدرک معتبر را دریافت کند.
وی افزود: رئیسی پیش از این هم مدارک درجه دو و یک آسیا را اخذ کرده بود.
کارشناس اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدرک مربیگری کریکت بر خلاف دیگر رشته‌های ورزشی از درجه یک آغاز و به درجه سه ختم می‌شود.
شهریاری گفت: همچنین با حضور حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی کشور یک دوره تمرینی و آموزشی برای ووشوکاران سیستان و بلوچستان آغاز شد.
وی افزود: این دوره آموزشی که از روز گذشته در خانه ووشوی دهکده المپیک زاهدان آغاز شده است به مدت سه روز برای بیش از 50 سانداکار استان ادامه دارد.
سرمربی تیم ملی ووشوی کشور نیز در دوره آموزشی خانه ووشوی دهکده المپیک زاهدان به خبرنگار فارس گفت: پس از برگزاری نخستین جلسه تمرینی ووشوکاران سیستان و بلوچستان متوجه شدم که وضعیت جسمانی این ورزشکاران بسیار رضایتمند است.
حسین اجاقی بیان داشت: خوشبختانه ووشوکاران استان از نظر آمادگی جسمانی و فیزیک بدنی در شرایط خوبی قرار دارند که امیدوارم با تلاش بیشتر تکنیک‌های ووشو را هم فرا بگیرند.
وی افزود: سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر رشد خوبی در ووشوی کشور داشته و اگر به همین شکل ادامه دهد، شاهد حضور ورزشکارانی از این استان در تیم ملی خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: در صورت ارتقای امکانات سخت‌افزاری و آموزش مناسب این استان می‌تواند به هدف خود یعنی معرفی ورزشکار به بازی‌هایی آسیایی 2014 کره دست یابد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول