اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کنارک:

60 درصد بازیکنان کریکت ملی کشور اهل کنارک هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کنارک گفت: بالغ بر 60 درصد اعضای تیم ملی کریکت کشور از جوانان اهل کنارک هستند.

60 درصد بازیکنان کریکت ملی کشور اهل کنارک هستند
قاسم میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنارک اظهار داشت: ورزش کریکت پیشینه طولانی در استان سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه کنارک دارد به طوری که اکنون به یک ورزش بومی در این شهرستان تبدیل شده است.
وی افزود: سال گذشته اعضای تیم ملی کریکت کشور صاحب عنوان سوم آسیا در رده نوجوانان شدند.
رئیس شورای شهر کنارک بیان کرد: تیم کریکت شهرستان کنارک در حال حاضر نیازمند حمایت است تا بازدهی و نتایج خوبی را با تمرینات مناسب و بهره‌گیری از تجهیزات به دست آورد.
قاسمی خاطرنشان کرد: برای کسب نتایج خوب و پرورش استعدادهایی که در این منطقه به وفور در بین جوانان در زمینه کریکت وجود دارد مستلزم حمایت جدی از سوی متولیان ورزش کریکت هستیم.
وی گفت: در صورتی که جوانان کنارک از نظر زمین، امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزش کریکت تأمین شوند قابلیت این را دارند که بازیکنان جدید و قدرتمندی را در این رشته ورزشی به کشور و تیم ملی تحویل دهند.
رئیس شورای شهر کنارک ادامه داد: همجواری استان با کشور پاکستان که این ورزش از جمله ورزش‌های بومی آن کشور است موجب شده تا استان سیستان و بلوچستان هم در این زمینه پیشرفت‌های خوبی را به دست آورد.
قاسمی یادآور شد: آموزش و پرداختن به این ورزش مهم نیازمند تربیت مربیان و بازیکنان است و در این راستا می‌طلبد تا به تبادل مربیان و آموزش مطلوب بازیکنان این شهرستان توجه جدی‌ شود.
انتهای پیام/صا30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول