اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت‌نام 3 هزار نفر در سامانه‌ اشتغال چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 3 هزار و 294 نفر در سامانه اشتغال جهادکشاورزی این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 3 هزار نفر در سامانه‌ اشتغال چهارمحال و بختیاری

داوود شیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 294 نفر در سامانه اشتغال جهادکشاورزی این استان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ثبت‌نام‌ کننده در سامانه اشتغال جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری 885 نفر در شهرکرد هستند.

وی افزود: همچنین از این تعداد، 436 نفر از شهرستان بروجن، 670 نفر از شهرستان لردگان و 613 نفر از شهرستان فارسان هستند.

شیوندی ادامه داد: مابقی افراد ثبت‌نام‌ شده در سامانه مهر جهادکشاورزی این استان، 123 نفر از شهرستان اردل، 155 نفر از شهرستان کیار و 52 نفر از شهرستان کوهرنگ تا امروز در سامانه مهر جهادکشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از 2 هزار 431 نفر ثبت‌نام‌ کننده در سامانه مهر جهادکشاورزی این استان یک هزار 239 نفر برای استعلام به اداره ثبت شرکت‌ها معرفی شده‌اند.

وی بیان داشت: اقدامات تکمیل پرونده 861 نفر به اتمام رسیده و در قالب 70 تعاونی به ثبت شرکت‌ها رسیده‌اند.

شیوندی با بیان اینکه اعتبار شرکت‌های تعاونی شهرستان‌ لردگان یک میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 630 میلیون تومان آن به تصویب رسیده‌ است.

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، تعداد شرکت‌های تعاونی کشاورزی مهر در دست راه‌اندازی در این استان را 31 شرکت تعاونی عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی کشاورزی، رونق کشاورزی این استان و کاهش نرخ بیکاری را به همراه خواهد داشت.

شیوندی با اشاره به شرکت‌های فراروی ثبت شرکت‌های تعاونی گفت: تعیین اسم شرکت‌ها و بیمه خویش‌فرمایان که این افراد را در شمار افراد بیکار و واجد شرایط دریافت تسهیلات این طرح قرار نمی‌دهد از مهم‌ترین مشکلات شرکت‌های تعاونی این استان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول