اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

4 پاسگاه محیط‌بانی در قم راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از راه‌اندازی چهار پاسگاه محیط‌بانی در این استان خبر داد.

4 پاسگاه محیط‌بانی در قم راه‌اندازی شد

محمود رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک با مسئولان حوزه‌ علمیه و همچنین دیدار با مراجع تقلید قم اظهار کرد: یکی از نکات مطرح شده در این دیدارها ایجاد رشته‌های جدید در حوزه‌های علمیه با گرایش محیط زیست بود که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفاظت همه‌جانبه از محیط زیست تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی نسبت به بازرسی و کنترل‌های لازم اقدام می‌کنند تا جلوی هرگونه وارد آمدن خسارت به عرصه‌های زیست محیطی را بگیرند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای صنعتی آلاینده به صورت شبانه تاکید کرد: این واحدها که عمدتا در مناطق صنعتی استان فعال هستند بدون رعایت استانداردهای زیست محیطی فعالیت می‌کردند که تاکنون برای واحدهای متخلف 50 اخطاریه کتبی و همچنین تذکرات شفاهی صادر شده است.

وی از راه‌اندازی چهار پاسگاه محیط‌بانی خبر داد و یادآور شد: سه پاسگاه محیط‌بانی به صورت دائمی و یک پاسگاه نیز به صورت فصلی فعالیت می‌کنند که امکانات لازم برای این پاسگاه‌ها تأمین شده است.

رکنی اجرای طرح محیط یار را از دیگر پروژه‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: این طرح نیز در مدارس قم اجرایی شده و در نهایت اقشار مختلف جامعه را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول