اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست شورای اداری بوشهر

از توزیع کلوچه غیر استاندارد تا تشریح بازی نرم‌افزاری جدید کودکان

خبرگزاری فارس: نشست شورای اداری استان بوشهر با حاشیه‌هایی از جمله توزیع کلوچه غیر استاندارد تا تشریح بازی نرم‌افزاری جدید کودکان همراه بود.

از توزیع کلوچه غیر استاندارد تا تشریح بازی نرم‌افزاری جدید کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در نشست شورای اداری بوشهر که در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد استاندار بوشهر در بخشی از سخنانش وقتی به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد از توزیع کلوچه‌های تولیدی استان که در این نشست توزیع شده بود قدردانی کرد اما در همین حال امیرحسین محتشم مدیر کل استاندارد استان بوشهر عنوان داشت که کلوچه‌های تولیدی استاندارد نبوده و شبانه در شهرستان دشتستان تولید می‌شود.

این صحبت‌های مدیر کل محتشم با واکنش مجدد استاندار مواجه شد و وی عنوان کرد شما به عنوان مدیر کل استاندارد نباید اجازه توزیع چنین کلوچه‌هایی را در استان بدهید.

* بازی نرم‌افزاری جدید کودکان به‌نام طاها در کهکشان

در ادامه نشست شورای اداری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر از رئیس جلسه وقت خواست تا در صورت صلاحدید نرم‌افزار جدید تولیدی ستاد استهلال استان بوشهر را رونمایی کند.

حجت‌الاسلام محسن حیدری در ادامه نحوه استفاده از این نرم‌افزار را تشریح کرد و گفت: این نرم‌افزار برای استفاده کودکان است که آن‌ها می‌توانند با کهکشان‌ها و سیارات آشنایی بیشتری پیدا کنند.

به گفته وی این نرم‌افزار تولیدی استان بوشهر مشابه داخلی ندارد و تنها مشابه آن در آمریکاست.

تشریح این نرم‌افزار در نشست شورای اداری بوشهر موجب شد تا مدیران تا دقایقی بعد هم در ارتباط با خرید این نرم‌افزار برای فرزندانشان صحبت کنند.

* تصاویر سفرهای استانی دولت اشک مدیران بوشهری را درآورد

در بخش دیگری از نشست شورای اداری بوشهر قرار شد از محمد وردی‌صفت نوجوان دیری که در سال 84 در سفر دولت به استان در شهرستان دیر با رئیس جمهور دیدار کرده و مشکلات خود را بیان کرده بود، تجلیل شود.

در این بخش ابتدا تصاویری از مراسم ویژه یکصدمین سالگرد سفر استانی دولت در خراسان پخش شد که در آن مراسم محمد وردی‌صفت هدیه خود را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد و در بخش دیگری نیز تصاویری از دختر نوجوان پاسارگادی در استان فارس پخش شد که در سفر دولت به پاسارگاد از جایگاه ویژه با رئیس جمهور عکس یادگاری گرفته بود.

پخش این تصاویر و صحبت‌های محمد وردی‌صفت و شیرین دختر نوجوان پاسارگادی که فرزند شهید نیز هست فضای نشست شورای اداری را تحت تاثیر قرار داد و موجب شد اشک برخی مدیران در بیاید.

*‌ تجلیل از قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

در نشست شورای اداری بوشهر همچنین از نرگس رومینا قصه‌گوی مطرح کشورمان که اهل استان بوشهر نیز هست تجلیل شد، وی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور نفر برگزیده معرفی شده بود.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول