اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا هم از ایران می‌ترسند

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار و شکوه ایران آنچنان است که در دنیا درخشان بوده و بزرگ‌ترین قدرت دنیا نیز از قدرت ایران می‌ترسند.

بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا هم از ایران می‌ترسند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد فتح خرمشهر اظهار داشت: ماه خرداد ماه پرماجرایی است امام انقلاب ما را از 15 خرداد آغاز کرد و در بهمن 57 به پیروزی رساند و ایشان نیز در خرداد ماه 68 رحلت کردند.

وی افزود: حوادث مختلفی در خرداد ماه در طول انقلاب ما به وقوع پیوسته و سوم خرداد از حوادث کم‌نظیر در دوران انقلاب اسلامی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: خرداد ماه فصل عشق و ایثار و دورانی است که در انقلاب اسلامی ما ثبت و ضبط شده است. یکی از اهداف مهم و استراتژیک اقتصادی و نظامی که در روزهای سخت جنگ تحمیلی در دستور کار دشمن قرار گرفته بود بندر خرمشهر بود.

رزمجو گفت: خرمشهر حکایت‌های زیادی از فداکاری‌ و استقامت دارد، قبل از آغاز جنگ نیز خرمشهر مورد تعرض قرار گرفته بود اما این شهر در 5 آبان 59 سقوط کرد ولی به دست رزمندگان دلیر و ایثارگر در سوم خرداد ماه 61 آزاد شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر از جایگاه خاصی برخوردار شد اظهار داشت: در بین تمام عملیات‌ها عملیات بیت‌المقدس بازتاب داخلی و خارجی زیادی داشت که هم برای ما و افکار عمومی دنیا حائز اهمیت شد.

رزمجو اضافه کرد: عملیات بیت‌المقدس در دهم اردیبهشت ماه سال 62 آغاز و به مدت 25 روز جنگی نابرابر و تن به تن آغاز و نهایتا منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه دشمن در این عملیات 35 هزار و 500 نفر تلفات داشت گفت: هر قدرتی که نظام اسلامی دارد حکایت از قدرت‌نمایی‌هایی است که در دفاع مقدس به استکبار تفهیم شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: قبل از فتح خرمشهر دنیا امیدوار به سقوط ایران بود اما بعد از فتح خرمشهر ایثار رزمندگان ابعاد بین‌المللی به خود گرفت.

رزمجو گفت: فتح خرمشهر درس بزرگی برای بشریت بود که اگر ملتی برای خدا و آرمان‌های الهی مجهز و متحد شوند آن ملت پیروز است.آئینه و تجلی شعار خون بر شمشیر پیروز است در فتح خرمشهر به منصه ظهور رسید.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: هر کدام از مسئولان سهم بسزایی در دفاع از ارزش‌ها دارند و امروز شرایط پیچیده‌ای داریم و هر کس به نوبه خودش باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد.

رزمجو گفت: اقتدار و شکوه ایران آنچنان است که در دنیا درخشان بوده و بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نیز از قدرت ایران می‌ترسند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول