اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با انتقال امتیازگیرندگان استخدام در مناطق محروم موافقت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی کارکنان قراردادی که با انتقال به مناطق محروم از امتیاز تبدیل وضعیت استفاده کردند، قبل از اتمام تعهد کاری تقاضای انتقال می‌دهند که هرگز با تقاضای آنها موافقت نمی‌شود.

با انتقال امتیازگیرندگان استخدام در مناطق محروم موافقت نمی‌شود

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخی کارکنان قراردادی در ازای امتیازی که دولت در تبدیل وضعیت استخدامی به آنها داده، تعهد دادند که تا چند سال در مناطق محروم خدمت کنند که لازم است به این تعهد خود پایبند باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این افراد به محض اینکه وضعیت استخدامی آن‌ها درست شده، نامه‌ای می‌نویسند و چند فتوکپی از آن می‌گیرند و هر وزیر و وکیل و مسئولی که به این استان می‌آید یکی از این نامه‌ها را می‌دهند و تقاضای انتقال از منطقه محروم محل خدمت خود را می‌کنند.

وی با بیان اینکه این‌کار یک اقدام غیرقانونی و غیرانسانی است، گفت:‌ هرگز با این تقاضاها موافقت نمی‌شود.

 

* دولت از شرط خود کوتاه نمی‌آید

نیکزاد از همه افرادی که تقاضای استفاده از این امتیاز دولت را دارند خواست تا با در نظر گرفتن شرایط به این نکته توجه کنند که دولت در مقابل امتیازی که به آنها داده است، خدمت در مناطق محروم را خواسته و از این شرط خود هم کوتاه نمی‌آید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: نیروی انسانی عامل اصلی در توسعه هر منطقه‌ای است که باید تلاش شود نیروی انسانی نیز با عدالت در همه مناطق این استان و همه مناطق محروم کشور خدمت کنند.

نیکزاد ادامه داد: نیروهای متخصص و کار بلد به هر منطقه محرومی بروند آن‌جا را آباد می‌کنند.

مقام  ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدام دولت برای افزایش رغبت در خدمت به مناطق محروم بوده که باید نهایت استفاده را از این طرح خوب دولت در توزیع عادلانه فرصت‌ها ببریم.

وی گفت: در جلسه‌ای که استانداران سراسر کشور در مشهد مقدس داشتند، استانداران استان‌های محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد دادند که برای ایجاد رغبت و افزایش تعداد متخصصین و کارشناسان مناطق محروم، نیروهای قراردادی که حاضر به خدمت در این مناطق می‌شوند، تبدیل وضعیت شوند.

 

*  تا من استاندارم با این‌گونه تقاضاها مخالفت می‌شود

نیکزاد تأکید کرد: تا زمانی‌که من استاندار این استان هستم، کارکنانی که از امتیاز تبدیل وضعیت استفاده کردند باید در مناطق محروم خدمت کنند و با بازگشت آن‌ها به شهرها و مراکز شهرستان‌ها مخالفت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، موافقت با انتقال کارکنانی که از امتیاز مهم تبدیل وضعیت استفاده کردند را خیانت به مناطق محروم دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این حق مناطق محروم است که از نیروهای کارشناسی و زبده بهره ببرند که به همین دلیل مسئولان مردم حق موافقت با این‌گونه تقاضاها و پایمال کردن حقوق مناطق محروم را ندارند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: کارمندانی که می‌دانند نمی‌توانند در مناطق محروم خدمت کنند از همین الان اقدام به استفاده از این امتیاز و رفتن به مناطق محروم به امید انتقالی نکنند زیرا که مطمئن باشند با تقاضای آنها موافقت نمی‌شود.

 مقام  ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌برخی از کارکنان دولت به امید اینکه فردا از طریق نامه‌نگاری و واسطه‌گری می‌توانند مجددا بعد از استفاده از امتیاز تبدیل وضعیت به جای اصلی خود برگردند، چنین تقاضایی را دارند که مردم مطمئن باشند تا من هستم از این حق طبیعی مناطق محروم دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول