اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

خسارت شاکیان پرونده اتوبان زنجان ـ قزوین پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی ‌زنجان گفت: خسارت دو نفر از شاکیان پرونده اتوبان زنجان قزوین که بسیار اعتراض داشته و در این اتوبان به آنها خسارت وارد شده بود، پرداخت شد.

خسارت شاکیان پرونده اتوبان زنجان ـ قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه رسیدگی به وضعیت اتوبان زنجان ـ قزوین اظهار کرد: در حال حاضر لکه‌گیری‌های این اتوبان انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مسئولان ذی‌ربط در اداره کل راه و شهرسازی در زمینه بهسازی اتوبان زنجان ـ قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت این اتوبان مطلوب است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه با اشاره به تاریخچه ساخت اتوبان زنجان ـ قزوین اضافه کرد: اتوبان زنجان ـ قزوین 15 سال عمر دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول 15 سال گذشته از عمر اتوبان زنجان ـ قزوین لکه‌گیری در این اتوبان صورت نگرفته است، اضافه کرد: همین امر موجب ایجاد چاله‌های عمیق در سطح اتوبان شده است.

باباپور ادامه داد: در طول 15 سال اقدامی که در این اتوبان صورت گرفته لکه‌گیری سطحی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  شرایط آب و هوایی به وجود آمده در استان زنجان در چند ماه گذشته اضافه کرد: یکی از دلایل تخریب و‌ آسیب‌دیدگی اتوبان زنجان- قزوین همین شرایط آب و هوایی بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: بارندگی به وجود آمده در استان زنجان در روزهای 14 و 15 فروردین که بیشتر از 24 ساعت به طول انجامید نیز یکی از دلایلی بود که موجب تخریب بیش از پیش اتوبان زنجان ـ قزوین شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با برآورد صورت گرفته اتوبان زنجان ـ قزوین 200 یا 300 چاله داشت، اضافه کرد: وجود همین چاله‌ها موجب وارد آمدن خسارت به خودروهای عبوری از این اتوبان می‌شد.

باباپور در ادامه با اشاره به اینکه خسارات دو نفر از افراد که در اثر عبور از این اتوبان متحمل خسارت شده بودند به آنها پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت موجود در راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر 200 کیلومتر در استان زنجان وجود دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای تعمیر و بازسازی راه‌های استان اضافه کرد: سال گذشته مبلغ اعتبار بسیار کمی برای تعمیر راه‌های استان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول