اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طباطبایی در گفت‌وگو با فارس:

ترکیب مجلس نهم مطلوب است

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی ترکیب نجلس نهم را مطلوب خواند.

ترکیب مجلس نهم مطلوب است

حجت‌الاسلام سید‌مهدی طباطبایی امروز در حاشیه مراسم سالروز شهادت سلطانعلی‌بن محمد باقر(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: گرچه هنوز نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما بر اساس بررسی‌هایی که تاکنون انجام داده‌ام به نظر مجلس نهم وضعیت مطلوبی داشته باشد.

وی همچنین در مورد هتک حرمت اخیر به امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: به طور قطع جنبه‌های سیاسی این حرکت بیش از جنبه‌های مذهبی و اجتماعی آن مدنظر بوده است.

این استاد اخلاق، موضع‌گیری علما در برابر این اقدام موهن را بجا و کافی خواند و یادآور شد: دشمن در صدد است تا بر شهرت این اقدام ناشایست بیفزاید لذا باید با پرهیز از دامن ‌زدن به این حرکت دشمن را در رسیدن به مقاصد شومش ناکام بگذاریم و دست آنها را برای بهره‌برداری بیشتر قطع کنیم.

طباطبایی در ادامه به طرح الحاق بحرین به عربستان نیز اشاره کرد و گفت: هنوز زوایا و ابعاد این طرح به صورت کامل روشن نیست لذا هرگونه اظهارنظر و تصمیم در این زمینه را باید به آینده موکول کرد.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای ملت بحرین، استقلال این کشور و پیروزی بر توطئه‌گران و دشمنان را از خدای متعال خواستار شد. 

حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت سلطانعلی‌بن محمد باقر(ع) و 150 شهید اردهال به کاشان سفر کرد.     

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول