اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

ارزشمندترین سرمایه مسئولان نظام مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اصلی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

ارزشمندترین سرمایه مسئولان نظام مردم هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد طالبی صبح امروز در حاشیه صدمین نمایشگاه سفرهای رئیس جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه اصل مسلم نظام اسلامی و مکتب حاکم، شکستن مرزهای بین حاکمیت و مردم است، گفت: احمدی‌نژاد با سفرهای استانی خود الگویی جدید از حکومت‌داری ارائه کرد که با مردم‌داری تلفیق شده است.

وی با اشاره به دیدار چهره به چهره رئیس‌جمهور با مردم، تصریح کرد: در طول تاریخ حضور مکرر رئیس‌جمهور در روستاها و سر سفره‌های مردم عادی جامعه سابقه نداشته است.

این مسئول با اشاره به یکصدمین سفر هیئت دولت به مناطق محروم، افزود: نگاه صرف عمرانی به سفرها را باید از ذهنمان دور کنیم و به بعد معنوی آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: تقربی که بین مردم و مسئولین ایجاد شده باعث حضور مسئولین در صحنه و اجتناب از مخفی‌سازی شده است که یکی از با ارزش‌ترین برکات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است.

طالبی گفت: مردم مشکلات زیادی دارند که با حضور در جمع آنها و بررسی مشکلات از نزدیک می‌توان آنها را حل کرد که این امر ره‌آورد سفرهای استانی رئیس‌جمهور بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: زمانی که یک مقام عالی کشور برای حل مشکلات مردم به بازدید از مناطق گوناگون می‌رود برکات زیادی دارد و ارزش این عمل بسیار بالا است.

طالبی در ارتباط با نمایشگاه صدمین سفر رئیس‌جمهور، تصریح کرد: این نمایشگاه و همایش‌ها فرصتی بود تا به بهانه صدمین سفر رئیس‌جمهور گوشه‌ای از خدمات را به مردم نشان داده و آنان را مطلع سازیم.

وی در ارتباط با یکی دیگر از برکات سفرهای استانی رئیس‌جمهور، گفت: این سفرها سبب نزدیکی و هم‌نشینی مردم با دولت شده و در واقع علاقه‌مندی مردم به دولت‌مردان، مشوق اصلی دولت در جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات است.

این مسئول ضمن اعلام این مطلب که دستاورد این سفرها در استان آذربایجان‌غربی بسیار زیاد است، تصریح کرد: اصلی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه این نظام مردم هستند.

طالبی همراهی مردم را یکی از دستاوردهای قرابت مردم با دولت عنوان کرد و گفت: برداشته‌شدن مرز بین مردم و حاکمان سبب این مسئله شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول