اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

حمایت مالی 100 میلیون تومانی از ایتام گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران از توزیع یک‌میلیارد و 197 میلیون و 798 هزار ریال در بین ایتام این شهرستان خبر داد.

حمایت مالی 100 میلیون تومانی از ایتام گچسارانی

امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ایتام یکی از مهم‌ترین اقشار در جامعه هدف کمیته امداد هستند که همواره مورد توجه این نهاد قرار دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه 374 یتیم تحت حمایت این نهاد در گچساران است، افزود: حامیان و انسان‌های نیکوکار در این شهرستان حمایت خوبی از این افراد دارند ولی ایتام برای تأمین همه مایحتاج و رفع نیازهای خود به مبالغ اهدایی بیشتری نیاز دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران بیان داشت: مبالغ یاد شده صرف کمک هزینه تهیه و تعمیر مسکن، تهیه دارو، خرید لوازم خانگی و پرداخت نقدی بدهی ایتام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران گفت: در اجرای طرح اکرام این نهاد در گچساران مبلغ یک‌میلیارد و 197 میلیون و 798 هزار ریال جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: 861 میلیون و 800 هزار ریال از این کمک‌ها به‌ صورت نقدی و مابقی نیز به صورت غیرنقدی و اهداء کالاها و اجناس مورد نیاز ایتام انجام شده است.

فروزنده ابراز داشت: واحد اکرام کمیته امداد امام (ره) گچساران شامل 500 نفر حامی و 374 نفر یتیم تحت حمایت است که مبلغ جمع‌آوری شده در طرح اکرام در بین ایتام این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول