اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم شهید شیرودی تنکابن

مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید شیرودی پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید شیرودی با قهرمانی تیم شهید شیرودی تنکابن به کار خود پایان داد.

مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید شیرودی پایان یافت

اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در آخرین روز از مسابقات جام شهید شیرودی تنکابن که در سالن امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد کشتی‌گیران چهار وزن 60، 74، 96 و 120 کیلوگرم به روی تشک با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت در وزن 60 کیلوگرم تقی داداشی و کمیل ذبیحی هر دو از تیم شهید شیرودی به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و مسعود محمدی از شهرداری تهران و عباس دباغی از شهید شیرودی مشترکا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در وزن 74 کیلوگرم نیز حسن طهماسبی از گلستان اول، رضا افضلی از کرمانشاه دوم و سعید داداش‌پور از تیم شهید شیرودی و علیرضا قاسمی از تیم نیروی زمینی ارتش مشترکا سوم شدند.

ثمربخش عنوان کرد: در وزن 96 کیلوگرم نیز مهدی مازندرانی از گلستان اول، ماموا کردزیا از گرجستان دوم، سینا غنی‌زاده از تیم شهید شیرودی و احمد میرزاپور از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

رئیس هیئت کشتی مازندران اعلام کرد: در وزن 120 کیلوگرم نیز سید احمد رسولی از گلستان اول، سید رضا موسوی از شهید شیرودی دوم و جعفر شمس ناتری از تیم شهید شیرودی و جعفر دلیری از نیروی زمینی مشترکا سوم شدند.

وی گفت: در رده‌بندی تیمی نیز تیم شهید شیرودی با 56 امتیاز و کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در رده اول ایستاد و شهرداری تهران با 40 امتیاز و کسب دو برنز در رده دوم، همچنین تیم گلستان با 34 امتیاز و سه طلا در رده سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

ثمربخش اذعان داشت: در پایان این مسابقات نیز از پیشکسوتان و قهرمانان استانی و کشور حاضر در محل برگزاری این دوره از مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول