اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان بوشهر:

برگزاری سالگردها بهانه‌ای برای یاد کردن ایثارگران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با توجه به گرفتاری‌های رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزاری این سالگردها و تجلیل‌ها بهانه‌ای است که یادآوری ایثار این افراد به مردم و جامعه است.

برگزاری سالگردها بهانه‌ای برای یاد کردن ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد موحد ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد و آیین ارتحال امام راحل اظهار داشت: بزرگداشت عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس ضروری است و نباید گذر زمان این حماسه‌ها را در جامعه کم‌رنگ کند.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس سالروز فتح خرمشهر یکی از عملیات‌های بزرگی است که سرنوشت جنگ را تغییر داد و در این عملیات غرورآفرین برگ زرینی از جوانمردی، ولایتمداری و تعهد جوانان ایرانی در تاریخ این سرزمین به ثبت رسید.

موحد تصریح کرد: استان بوشهر در این عملیات مهم 89 شهید، 126 جانباز و هشت آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

وی اضافه کرد: به مناسبت سوم خرداد روز ملی مقاومت 400 برنامه شامل صبحگاه مشترک، شب خاطره، شب شعر، مسابقات فرهنگی و هنری، پخش فیلم، نمایشگاه کتاب و عکس، تجلیل از حماسه‌آفرینان ،مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: در رابطه با 14 خرداد کمیته‌های تبلیغاتی و فرهنگی و مراسم تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سلمان بحرانی افزود: برگزاری مراسم عزاداری در مصلای نماز جمعه بوشهر، مسابقات فرهنگی، بررسی وصیتنامه سیاسی امام راحل و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های طراحی شده برای این روز بزرگ است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه 15 خرداد مصادف با 13 رجب تولد امیرمؤمنان است باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این دو مناسبت به خوبی گرامی داشته شوند.

بحرانی با اشاره به راهپیمایی عفاف و حجاب در بوشهر نیز گفت: راهپیمایی عفاف و حجاب روز 25 اردیبهشت ماه در بوشهر با حضور بانوان و مردان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول